Palveluympäristö muuttuu, asiakkaat pysyvät : STKS:n asiakaspalvelutyöryhmän esittely
Kultanen, V., & Leppänen, T. (2023). Palveluympäristö muuttuu, asiakkaat pysyvät : STKS:n asiakaspalvelutyöryhmän esittely. Signum, 56(1), 10-11. https://doi.org/10.25033/sig.128666
Julkaistu sarjassa
SignumPäivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© 2023 Kirjoittajat
STKS:n asiakaspalvelutyöryhmä on aktiivinen porukka, jossa on maantieteellisesti laaja edustus erilaisista kirjastoista. Työryhmässämme on avoin, keskusteleva ja rento tekemisen meininki! Ennen koronaa järjestimme joka syksy Helsingin kirjamessuviikolla jo jonkinlaiseksi brändiksi muodostuneen asiakaspalveluaiheisen seminaarin Tieteiden talolla. Tänä vuonna pääsemme toivottavasti jatkamaan liveseminaariperinnettämme – merkatkaahan siis jo kalentereihinne torstai 26.10.2023!
Julkaisija
Suomen Tieteellinen KirjastoseuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0355-0036Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/182640002
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Savolaisesta kirjastojohtamisesta kirjataivaaseen : STKS:n asiakaspalvelutyöryhmän seminaarin keskiössä tila- ja palvelusuunnittelu
Leppänen, Tytti; Muhonen, Heli (Suomen Tieteellinen Kirjastoseura, 2017)”Onko kirjaston muutos palveluiden saneeraamista vai kehittämistä? Vastaan savolaisittain kyllä”, aloitti kirjastonjohtaja Jarmo Saarti (UEF) esityksensä STKS:n asiakaspalvelutyöryhmän seminaarissa. Näiden viime lokakuun ... -
Tarpeiden, palvelujen ja tilojen muutoksia
Ikonen, Arto (Jyväskylän yliopiston kirjasto, 2015) -
Puhkeavia kukkia ja takahuone kunnossa
Leppänen, Tytti (Jyväskylän yliopiston kirjasto, 2015) -
JYKDOK-luettelon käyttöliittymä muuttuu (Päivitetty 14.3.2001)
Paavilainen, Kaisa (2000) -
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
Hänninen, Hanna; Junkala, Jenni (2020)Digitalisaatio ja palveluiden sähköistyminen ovat luoneet täysin uudenlaisen maailman sekä kuluttajille että organisaatioille. Asiakkaiden tarpeet muuttuvat ja monipuolistuvat, jonka vuoksi organisaatioiden on myös muutettava ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.