Palveluympäristö muuttuu, asiakkaat pysyvät : STKS:n asiakaspalvelutyöryhmän esittely
Kultanen, V., & Leppänen, T. (2023). Palveluympäristö muuttuu, asiakkaat pysyvät : STKS:n asiakaspalvelutyöryhmän esittely. Signum, 56(1), 10-11. https://doi.org/10.25033/sig.128666
Published in
SignumDate
2023Copyright
© 2023 Kirjoittajat
STKS:n asiakaspalvelutyöryhmä on aktiivinen porukka, jossa on maantieteellisesti laaja edustus erilaisista kirjastoista. Työryhmässämme on avoin, keskusteleva ja rento tekemisen meininki! Ennen koronaa järjestimme joka syksy Helsingin kirjamessuviikolla jo jonkinlaiseksi brändiksi muodostuneen asiakaspalveluaiheisen seminaarin Tieteiden talolla. Tänä vuonna pääsemme toivottavasti jatkamaan liveseminaariperinnettämme – merkatkaahan siis jo kalentereihinne torstai 26.10.2023!
Publisher
Suomen Tieteellinen KirjastoseuraISSN Search the Publication Forum
0355-0036Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/182640002
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tarpeiden, palvelujen ja tilojen muutoksia
Ikonen, Arto (Jyväskylän yliopiston kirjasto, 2015) -
Puhkeavia kukkia ja takahuone kunnossa
Leppänen, Tytti (Jyväskylän yliopiston kirjasto, 2015) -
JYKDOK-luettelon käyttöliittymä muuttuu (Päivitetty 14.3.2001)
Paavilainen, Kaisa (2000-03-02) -
Savolaisesta kirjastojohtamisesta kirjataivaaseen : STKS:n asiakaspalvelutyöryhmän seminaarin keskiössä tila- ja palvelusuunnittelu
Leppänen, Tytti; Muhonen, Heli (Suomen Tieteellinen Kirjastoseura, 2017)”Onko kirjaston muutos palveluiden saneeraamista vai kehittämistä? Vastaan savolaisittain kyllä”, aloitti kirjastonjohtaja Jarmo Saarti (UEF) esityksensä STKS:n asiakaspalvelutyöryhmän seminaarissa. Näiden viime lokakuun ... -
Älykkäät chatbotit organisaatioiden asiakaspalvelijoina – mahdollisuus vai haaste?
Hänninen, Hanna; Junkala, Jenni (2020)Digitalisaatio ja palveluiden sähköistyminen ovat luoneet täysin uudenlaisen maailman sekä kuluttajille että organisaatioille. Asiakkaiden tarpeet muuttuvat ja monipuolistuvat, jonka vuoksi organisaatioiden on myös muutettava ...