Läsning för nöjes skull? : finlandssvenska gymnasiestuderandes läsmotivation
Slotte, J., Harju-Luukkainen, H., & Österlund, M. (2022). Läsning för nöjes skull? : finlandssvenska gymnasiestuderandes läsmotivation. Finsk tidskrift, 2022(2), 39-56. http://www.finsktidskrift.fi/wp-content/uploads/2022/04/FT_2_2022_web.pdf
Published in
Finsk tidskriftDate
2022Copyright
© Föreningen Granskaren 2022
Publisher
Föreningen GranskarenISSN Search the Publication Forum
0015-248XKeywords
Original source
http://www.finsktidskrift.fi/wp-content/uploads/2022/04/FT_2_2022_web.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/148845660
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Finlandssvenska 15-åriga elevers resultatnivå i PISA 2009 -undersökningen
Harju-Luukkainen, Heidi; Nissinen, Kari (Jyväskylä universitet, 2011)Finlandssvenska 15-åriga elevers resultatnivå i PISA 2009 -undersökningen Heidi Harju-Luukkainen, Kari Nissinen 2011. 83 s. 25 e. D100. År 2009 deltog finlandssvenska skolor för andra gången med ett större sampel i ... -
Affektiva faktorer i abiturienters finskinlärning i det finlandssvenska gymnasiet
Kautto, Pauliina (2002) -
2.-6. -luokkalaisten lasten lukuharrastuneisuus, lukijaminäkuva ja lukumotivaatio
Myllylä, Juliaana (2015)Myllylä, Juliaana. 2.–6. -luokkalaisten lasten vapaa-ajan lukuharrastuneisuus, lukumotivaatio ja lukijaminäkuva. Erityispedagogiikan pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopiston kasvatustieteiden laitos, 2015. 72 sivua. Tämän ... -
Elämäntavat muuttuvat - muuttuuko lukeminen? : tutkimus 5-6 -luokkalaisten lukemisharrastuksesta
Raja-aho, Riitta (2015) -
How Are Practice and Performance Related? Development of Reading From Age 5 to 15
van Bergen, Elsje; Vasalampi, Kati; Torppa, Minna (John Wiley & Sons, 2021)Does reading a lot lead to better reading skills, or does reading a lot follow from high initial reading skills? The authors present a longitudinal study of how much children choose to read and how well they decode and ...