Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1991, Vol. X
dc.contributor.editor | Markkanen, Raija | |
dc.date.accessioned | 2022-12-19T07:33:58Z | |
dc.date.available | 2022-12-19T07:33:58Z | |
dc.date.issued | 1991 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84468 | |
dc.description.tableofcontents | <ul> <b><li> Sisältö </li></b> <li> Valtanen, Helena: Interaktiivisuus, metakognitio ja lukustrategiat vieraan kielen lukemisessa, s. 3-27</li> <li> Stotesbury, Hilkka: The teaching of summarization, S. 29-41</li> <li> May, Eva: Research mettiods and academic writing: A teamteaching experiment, s. 43-54</li> <li> Matthies, Jürgen & Böger Joachim: Fächerübergreifende finnisch-deutsche Fachsprachenkurse an der Universität Jyväskylä, s. 55-66</li> <li> Ylönen Sabine: Zur Erstellung von Unterrichtsmaterialien für den fachbezogenen Fremdsprachenunterricht aus textlinguistischer Sicht, s. 67-99 </li> <li> Grönholm, Maija: Suomen verbisysteemin omaksumisesta ruotsinkielisillä peruskoululaisilla, s. 101-116</li> </ul> | |
dc.language.iso | eng | |
dc.language.iso | fin | |
dc.language.iso | ger | |
dc.publisher | Korkeakoulujen kielikeskus | |
dc.relation.ispartofseries | Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching | fi |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Finlance : the Finnish journal of language learning and language teaching 1991, Vol. X | |
dc.type | journal | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202212195723 | |
dc.type.dcmitype | Text | |
dc.relation.issn | 0359-0933 | |
dc.relation.volume | 10 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | kieltenopetus | fi |
dc.subject.yso | opetus | fi |
dc.subject.yso | kielitiede | fi |
dc.subject.yso | kielen oppiminen | fi |
dc.subject.yso | kieli ja kielet | fi |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ |
Aineistoon kuuluvat tiedostot
Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin
-
Finlance [17]