Määrällisten tutkimusmenetelmäopintojen aikana syntyneet haavat sekä niiden juuret ja parannuskeinot : kasvatustieteen opiskelijoiden näkökulma
Virtanen, A. (2022). Määrällisten tutkimusmenetelmäopintojen aikana syntyneet haavat sekä niiden juuret ja parannuskeinot : kasvatustieteen opiskelijoiden näkökulma. In E. Laakkonen, T. Sotkasiira, I. Lehto, & M. Heikkilä (Eds.), Haavoilla – käsite ja kokemus : aikuiskasvatuksen näkökulmia rikkoviin elämäntilanteisiin (pp. 53-79). Jyväskylän yliopisto. Sophi, 146. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9423-5
Julkaistu sarjassa
SophiTekijät
Päivämäärä
2022Tekijänoikeudet
© 2022 Kirjoittajat
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoEmojulkaisun ISBN
978-951-39-9423-5Kuuluu julkaisuun
Haavoilla – käsite ja kokemus : aikuiskasvatuksen näkökulmia rikkoviin elämäntilanteisiinISSN Hae Julkaisufoorumista
1238-8025Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9423-5Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/159375598
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Where Is the Mixing? : Trends in Early Childhood Education and Care Research in the Nordic Countries
Harju-Luukkainen, Heidi; Itkonen, Tiina; Garvis, Susanne (Routledge, 2023)Mixed methods have become a very popular method in many fields of research. In this chapter, we will reflect on the mixed methods approach as one of the main research paradigms, and how it is implemented across the Nordic ... -
Kasvatustieteen opiskelijoiden ammatillinen sosialisaatioprosessi harjoittelun aikana
Virtanen, Anne (2001) -
Jyväskylän yliopiston kasvatustieteellisen tiedekunnan opiskelijoiden käsityksiä ja asenteita positiivisesta pedagogiikasta
Kärkkäinen, Mikko (2023)Tutkielmassa tarkasteltiin positiiviseen pedagogiikkaan liittyviä käsityksiä ja asenteita. Tutkielma ymmärtää positiivisen pedagogiikan suhteellisen tuoreena pedagogisena suuntauksena, jonka keskiössä on oppimisen ja ... -
Between context and comparability : Exploring new solutions for a familiar methodological challenge in qualitative comparative research
Kosmützky, Anna; Nokkala, Terhi; Diogo, Sara (Wiley-Blackwell, 2020)Finding the balance between adequately describing the uniqueness of the context of studied phenomena and maintaining sufficient common ground for comparability and analytical generalisation has widely been recognised as a ... -
Monimenetelmällisen tutkimuksen integroivat strategiat
Seppänen-Järvelä, Riitta; Åkerblad, Leena; Haapakoski, Kaisa (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, 2019)Monimenetelmällistä tutkimusta koskeva keskustelu pohjautuu usein laadullisen ja määrällisen lähestymistavan dikotomiseen vastakkainasetteluun. Lähestymme analyysissamme monimenetelmällistä tutkimusta sen sijaan integraation ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.