Kristinuskon sosiaalinen rakentuminen
Mäntysaari, M. (2008). Kristinuskon sosiaalinen rakentuminen. Janus, 16(1), 91-94.
Published in
JanusAuthors
Date
2008Copyright
© 2008 Janus Sosiaalipolitiikan ja sosiaalityön tutkimuksen aikakauslehti
Publisher
Sosiaalipoliittinen yhdistys; Sosiaalityön tutkimuksen seuraISSN Search the Publication Forum
1235-7812Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/17786086
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kristinuskon kritiikki Hengen fenomenologiassa
Syrén, Jaakko (Jyväskylän yliopisto, 2024) -
Uskonnon ja urheilun vuorovaikutus muuttuvaa ja monitulkintaista
Itkonen, Hannu (Liikuntatieteellinen seura, 2022)Uskonto ja urheilu ovat vahvoja normittajia. Uskonnot ohjeistavat ihmisten tekemisiä ja opastavat norminmukaiseen käyttäytymiseen. Samoin toimivat urheiluinstituutiot, jotka keskittyvät hyvän kunnon ja ruumiillisen ... -
"Paavikirkon vaara" : sanomalehtikeskustelu roomalaiskatolisesta kirkosta ja uskonnonvapaudesta Suomessa 1906-1922
Tuovila, Leena (2023)Tutkielmani otsikon sitaatti on lainaus vuoden 1920 tammikuun Kotimaa-lehden artikkelista, jossa käytiin läpi roomalaiskatolisen kirkon asemaa Suomessa. Lainaus on sikäli hyvin kuvaava tutkielmani aiheelle, sillä termit ... -
Oikeuttaako sielunmuokkaus kaiken pahan? : John Hickin sielunmuokkausteodikea ja David Ray Griffinin käsitys aidosta pahasta
Avoranta, Antti (2023)Pahan ongelmaa, jonka mukaan kaikkivoivan, kaikkitietävän ja täydellisen hyvän Jumalan sekä pahan olemassaolojen välillä on ristiriita, on pohdittu uskonnonfilosofiassa jo pitkään. Itse pahan käsite on hankala määritellä, ... -
Consumers’ views on utilizing social media influencers in organization’s CSR communication
Korpiala, Ella (2022)Corporate social responsibility (CSR) has become a global norm to observe and there is an increasing interest in utilizing social media influencers (SMIs) in organization’s CSR communication. Further research on consumer ...