Monimediaisuutta kieltenopetukseen
Markkanen, M. (2022). Monimediaisuutta kieltenopetukseen. Tempus, 57(1), 22-23. https://issuu.com/sukol/docs/tempus122
Julkaistu sarjassa
TempusTekijät
Päivämäärä
2022Tekijänoikeudet
© Suomen kieltenopettajien liitto, ry
Kirjoittaja tarkasteli väitöstutkimuksessaan monimediaisuuden ja teknologian roolia opetuksessa ja oppimisessa.
Julkaisija
Suomen kieltenopettajien liitto ryISSN Hae Julkaisufoorumista
0355-8053Asiasanat
Alkuperäislähde
https://issuu.com/sukol/docs/tempus122Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/103900506
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Monimediaisen kielten opetuksen tutkimus : teknologian integroinnista pedagogiseen kehittämiseen
Jalkanen, Juha; Taalas, Peppi (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys, 2015)This article offers an overview of multimodal language pedagogies as a research domain. The review starts with a chronology of the development, explores different approaches to the research and offers a sample of key studies ... -
Robotti luokkahuoneen ekosysteemissä : robotit kestävän kehityksen tavoitteiden edistäjinä?
Maijala, Minna; Mutta, Maarit (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2022)Kielten opetus on nopeasti muuttuvassa maailmassa jatkuvasti uusien haasteiden edessä. Monet näistä haasteista liittyvät kulttuurien kohtaamiseen, monikielisyyteen ja oppimisympäristöjen muuttumiseen teknologisen kehityksen ... -
Toiminnallisuus kielen opettamisessa
Mäntylä, Katja (Turun yliopisto, 2021) -
Beyond error correction in EFL writing in a Finnish upper secondary classroom : a practical approach
Pollari, Pirjo; Leontjev, Dmitri (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2023)In Finland, teachers have considerable autonomy over their assessment practices. Recent studies suggest that FL/L2 teachers, particularly at the upper secondary school, primarily focus on summative assessment rather than ... -
Oppimista tukeva arviointi kieltenopetuksessa
Mäkipää, Toni; Hilden, Raili; Huhta, Ari (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys ry, 2023)Monipuolisen arvioinnin merkitys korostuu opetussuunnitelman perusteissa (Opetushallitus 2014, 2019) sekä perusopetus- (1998/628) ja lukiolaissa (2018/714). Toisin sanoen arvioinnin ei tule koostua pelkästään kokeista ja ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.