Petri Lempinen toiseksi ELO-foorumin puheenjohtajaksi
Vuorinen, R., & Kettunen, J. (2021). Petri Lempinen toiseksi ELO-foorumin puheenjohtajaksi. Ajankohtaista elinikäisestä ohjauksesta, 2021(20), 6. https://peda.net/hankkeet/elotori/ajankohtaiskatsaus/nro20/2
Published in
Ajankohtaista elinikäisestä ohjauksestaDate
2021Copyright
© Kirjoittajat, 2021
Publisher
ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriöKeywords
Original source
https://peda.net/hankkeet/elotori/ajankohtaiskatsaus/nro20/2Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/151650831
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Elinikäisen ohjauksen kaksi vuosikymmentä ja ohjauksen tulevaisuus
Kettunen, Jaana; Ruusuvirta-Uuksulainen, Outi (ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2022)Jyväskylän yliopiston Koulutuksen tutkimuslaitoksella juhlistettiin KT Raimo Vuorisen uraa ja eläköitymistä ”Elinikäisen ohjauksen kaksi vuosikymmentä ja ohjauksen tulevaisuus” -seminaarilla 9. kesäkuuta 2022. Vuorisen ... -
Strategic competence and the transformative role of ICT in lifelong guidance
Vuorinen, Raimo; Kettunen, Jaana (Publications Office of the European Union, 2021) -
Investing in Career Guidance: The Case for Workers -julkilausuma
Kettunen, Jaana (ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2023)Kansainvälisten organisaatioiden - Euroopan komissio, Euroopan ammatillisen koulutuksen kehittämiskeskus Cedefop, Euroopan Koulutussäätiö ETF, OECD, ILO, Unesco ja World Bank - yhteinen IAG-ryhmä julkaisi kesällä 2023 ... -
Ohjausalan toimijoiden käsityksiä ohjauksen innovaatioista
Kettunen, Jaana (ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2022) -
Career experts' conceptions of systems development in lifelong guidance
Kettunen, Jaana; Barnes, Sally-Anne; Bimrose, Jenny; Brown, Alan; Vuorinen, Raimo (Springer, 2023)This article reports the findings from a phenomenographic study of career experts’ conceptions of systems development in lifelong guidance settings. The results show that conceptions of systems development in lifelong ...