Lautapelit : ennen ja nyt
ISBN
978-951-39-9350-4Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Digitoidut julkaisut [268]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
MuZero ja mallipohjainen vahvistusoppiminen
Leinonen, Hertta (2021)Tutkielmassa pyritään selvittämään, mitä mallipohjainen vahvistusoppiminen tarkoittaa, ja kuinka sitä hyödynnetään MuZero-nimisen tekoälyn algoritmissa. MuZeroa on testattu menestyksekkäästi sekä klassisissa lautapeleissä, ... -
Asiantuntijuus lautapelialalla
Bergman, Joonas (2022)Tutkimuksen tavoitteena oli tutkia lautapelialan asiantuntijuutta ja sen muodostumista. Lautapeliala on kasvava, fyysisiä pelituotteita myyvä ala, jonka parissa työskentelee moniammatillisia asiantuntijoita. Asiantuntijuutta ... -
Shakin evaluointi tietokoneella ja loppupelitietokannat
Seilonen, Iikka (2022)Tässä kandidaatintutkielmassa selvitetään miten shakin ratkaiseminen, ja loppupelitietokannat ovat kehittyneet nykytietokoneiden alkuajoista nykypäivään. Tutkielmassa selitetään taustoittavasti pelien ratkaisemisen teoriaa ... -
Hybrid Social Play Final Report
Paavilainen, Janne; Heljakka, Katriina; Arjoranta, Jonne; Kankainen, Ville; Lahdenperä, Linda; Koskinen, Elina; Kinnunen, Jani; Sihvonen, Lilli; Nummenmaa, Timo; Mäyrä, Frans; Koskimaa, Raine; Suominen, Jaakko (University of Tampere, 2018) -
Pelitutkimuksen vuosikirja 2018
Koskimaa, Raine; Arjoranta, Jonne; Friman, Usva; Mäyrä, Frans; Sotamaa, Olli; Suominen, Jaakko (Suomen pelitutkimuksen seura ry, 2018)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.