Arvio : Mark Edmundson (2016) Why Write? A Master Class on the Art of Writing and Why it Matters. New York: Bloomsbury USA.
Mero, N. (2017). Arvio : Mark Edmundson (2016) Why Write? A Master Class on the Art of Writing and Why it Matters. New York: Bloomsbury USA. Scriptum : Creative Writing Research Journal.4(2), 83-87. http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206293690
Julkaistu sarjassa
Scriptum : Creative Writing Research JournalTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Author, 2017
Arvio teoksesta Mark Edmundson (2016) Why Write? A Master Class on the Art of Writing and Why it Matters. New York: Bloomsbury USA.
Julkaisija
Department of Music, Art and Culture StudiesISSN Hae Julkaisufoorumista
2342-6039Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206293690Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Arvio : Trent Hergenrader: Collaborative Worldbuilding for Writers and Gamers, (2019) Bloomsbury Academic. ISBN 978-1-3500-1669-9 (eBook)
Poikela, Jasmine (University of Jyväskylä, Department of Arts and Culture Studies, 2019) -
Playfulness and Freedom of Choice in Matters of Belonging
Ceginskas, Viktorija (Ethnos Ry, Suomen Kansatieteilijöiden Yhdistys, 2018)Dorothea Breier’s dissertation “The Vague Feeling of Belonging of a Transcultural Generation. An Ethnographic Study on Germans and their Descendants in Contemporary Helsinki” (2017) focuses on Germans and their descendants ... -
Book Review : Sylvén, L. K. (2019). Investigating Content and Language Integrated Learning. Insights from Swedish High Schools. Bristol, UK: Multilingual Matters
Pappa, Sotiria (Centre for Applied Language Studies, University of Jyväskylä, 2019)This volume presents a three-year research project on Content and Language Integration in Swedish Schools (CLISS). CLISS particularly focused on sciences and economics programs in senior high schools (Grades 10-12; 245 ... -
Elokuva-arvio ja kirja-arvio: Hard to Break – Koulu ja eriarvoisuus
Hietamäki, Sari (Valtiotieteellinen yhdistys, 2024)Kaksi nykynuorten elämää, eriytymistä ja eriarvoisuutta valottavaa teosta tarjoavat ohittamattoman aikalaisanalyyttisen kuvan suomalaisen koulun ja nuorison tilasta. -
Reviews : Michael Dean Clark, Trent Hergenrader, Joseph Rein (ed. by): Creative Writing in the Digital Age, Theory, practice, and pedagogy, London: Bloomsbury, 2015
Niemi-Pynttäri, Risto (Department of Music, Art and Culture Studies, 2015)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.