Co-creation of Knowledge for Innovation Requires Multi-Stakeholder Public Relations
Ruoslahti, H. (2018). Co-creation of Knowledge for Innovation Requires Multi-Stakeholder Public Relations. In S. Bowman, A. Crookes, S. Romenti, & Ø. Ihlen (Eds.), Public Relations and the Power of Creativity : Strategic Opportunities, Innovation and Critical Challenges (pp. 115-133). Emerald. Advances in Public Relations and Communication Management, 3. https://doi.org/10.1108/S2398-391420180000003007
Julkaistu sarjassa
Advances in Public Relations and Communication ManagementTekijät
Päivämäärä
2018Tekijänoikeudet
© 2018 Emerald
Julkaisija
EmeraldEmojulkaisun ISBN
978-1-78769-292-3Kuuluu julkaisuun
Public Relations and the Power of Creativity : Strategic Opportunities, Innovation and Critical ChallengesISSN Hae Julkaisufoorumista
2398-3914Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28665180
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Complexity in project co-creation of knowledge for innovation
Ruoslahti, Harri (Elsevier, 2020)The European Union (EU) promotes collaboration across functions and borders in its funded innovation projects, which are seen as complex collaboration to co-create knowledge. This requires the engagement of multiple ... -
Opportunities for Strategic Public Relations : Evaluation of International Research and Innovation Project Dissemination
Henrikson, Kristina; Ruoslahti, Harri; Hyttinen, Kirsi (Emerald, 2018) -
Stakeholders as Recipients and Co-creators of Justice in Collaborative Business Models for Just Transition : Stakeholders’ Justice Perceptions on the Food System Transition
Paloviita, Ari; Kortetmäki, Teea (Mondragon Unibertsitatea, 2024)Stakeholder involvement is the key in the development of collaborative business models for just and inclusive low-carbon transition. Heading towards just transition and ethical value creation requires embedding stakeholders’ ... -
Tietämyksen jakamisen esteiden poistaminen online-videoiden avulla : esimerkkejä suomalaisista suuryrityksistä
Lehtinen, Jere (2015)Organisaatioissa on suuri määrä sosiaalista ja henkilökohtaista tietotaitoon liittyvää pääomaa, joka halutaan saada mahdollisimman tehokkaasti organisaation käyttöön. Tätä ihmisille kerääntynyttä pääomaa eli tietämystä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.