Co-creation of Knowledge for Innovation Requires Multi-Stakeholder Public Relations
Ruoslahti, H. (2018). Co-creation of Knowledge for Innovation Requires Multi-Stakeholder Public Relations. In S. Bowman, A. Crookes, S. Romenti, & Ø. Ihlen (Eds.), Public Relations and the Power of Creativity : Strategic Opportunities, Innovation and Critical Challenges (pp. 115-133). Emerald. Advances in Public Relations and Communication Management, 3. https://doi.org/10.1108/S2398-391420180000003007
Authors
Date
2018Copyright
© 2018 Emerald
Publisher
EmeraldParent publication ISBN
978-1-78769-292-3Is part of publication
Public Relations and the Power of Creativity : Strategic Opportunities, Innovation and Critical ChallengesISSN Search the Publication Forum
2398-3914Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28665180
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opportunities for Strategic Public Relations : Evaluation of International Research and Innovation Project Dissemination
Henrikson, Kristina; Ruoslahti, Harri; Hyttinen, Kirsi (Emerald, 2018) -
Complexity in project co-creation of knowledge for innovation
Ruoslahti, Harri (Elsevier, 2020)The European Union (EU) promotes collaboration across functions and borders in its funded innovation projects, which are seen as complex collaboration to co-create knowledge. This requires the engagement of multiple ... -
Customer centric and value-based business model design : impacts of the additive manufacturing technology on firm's business model
Hämäläinen, Mervi (2014)Liiketoimintamalli on käsite, joka on yleistynyt viimeisen kahden vuosikymmenen aikana elektronisen liiketoiminnan kehittymisen myötä. Nykyisin liiketoimintamalli käsitettä käytetään myös muilla teollisuuden aloilla. ... -
Tietämyksen jakamisen esteiden poistaminen online-videoiden avulla : esimerkkejä suomalaisista suuryrityksistä
Lehtinen, Jere (2015)Organisaatioissa on suuri määrä sosiaalista ja henkilökohtaista tietotaitoon liittyvää pääomaa, joka halutaan saada mahdollisimman tehokkaasti organisaation käyttöön. Tätä ihmisille kerääntynyttä pääomaa eli tietämystä ...