Academic writing for research and publication
Ali Shah, W. (2022). Academic writing for research and publication. IATEFL Voices, (285), 10-11.
Julkaistu sarjassa
IATEFL VoicesTekijät
Päivämäärä
2022Tekijänoikeudet
© IATEFL, 2022
Julkaisija
IATEFLISSN Hae Julkaisufoorumista
1814-3830Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/117573192
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
JUFOn vaikutus yliopistoissa työskentelevien tutkijoiden julkaisukanavia koskeviin päätöksiin
Aarnikoivu, Melina; Mathies, Charles; Piattoeva, Nelli (Edistyksellinen tiedeliitto, 2024)Julkaisufoorumista (JUFO) on keskusteltu paljon sen perustamisesta lähtien. Järjestelmä on saanut osakseen sekä kritiikkiä että puolus-tuspuheenvuoroja eri toimijoilta. Tässä artikkelissa Melina ... -
De-naturalizing the “predatory” : A study of “bogus” publications at public sector universities in Pakistan
Ali Shah, Waqar; Ali, Rukhsana; Lashari, Asadullah (Informa UK Limited, 2024)Predatory publishing has recently emerged as a menace in academia. University professors and researchers often exploit this practice for their economic gains and institutional prestige. The present study investigates such ... -
Luokanopettajaopiskelijat tekstien tuottajina yhden yliopistovuoden aikana
Torvelainen, Päivi; Tarnanen, Mirja; Aalto, Eija; Hankala, Mari; Kainulainen, Johanna (Tampereen yliopisto, 2021)Tässä artikkelissa tarkastellaan luokanopettajaopiskelijoiden (n=54) kuvauksia tekstien tuottamisesta heidän ensimmäisen yliopistovuotensa aikana. Tutkimusaineistona olivat opiskelijoiden vastaukset lomakekyselyyn heidän ... -
Registered reports for qualitative research
Karhulahti, Veli-Matti (Nature Publishing Group, 2022)Researchers are disincentivized from conducting urgently needed qualitative research, argues Veli-Matti Karhulahti. He recommends the adoption of registered reports for qualitative research as a remedial course of action. -
Developing doctoral students' / researchers’ understanding of the journal peer-review process
Hanafizadeh, Payam; Shaikh, Aijaz (Elsevier, 2021)A growing body of knowledge has confirmed that the journal peer-review process is an integral part of the scientific publication process and provides demonstrable benefits to journal editors and authors. This study aims ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.