Yksityinen ja julkinen toimittaja : suomalaisten toimittajien vaikutelman hallinta sosiaalisessa mediassa
Paaso, M. (2021). Yksityinen ja julkinen toimittaja : suomalaisten toimittajien vaikutelman hallinta sosiaalisessa mediassa. Media & viestintä, 44(4), 78-84. https://doi.org/10.23983/mv.112870
Julkaistu sarjassa
Media & viestintäTekijät
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2021 Media & Viestintä
Julkaisija
Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ryISSN Hae Julkaisufoorumista
1798-3827Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/103823283
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yksityinen ja julkinen toimittaja: Suomalaisten toimittajien vaikutelman hallinta sosiaalisessa mediassa
Paaso, Marika (Jyväskylän yliopisto, 2021)This dissertation focuses on Finnish journalists’ publicity and privacy management on social media. Social media has become an integral part of journalists’ work and this has raised questions about the blurring boundaries ... -
Toimittajien brändäyskäytännöt ja henkilöbrändin rakentuminen
Ruoppila, Venla (2020)Sosiaalinen media on tehnyt itsensä brändäyksestä mahdollista myös muille kuin julkisuuden henkilöille. Media-alan muutokset ja epävarma työtilanne ovat saaneet monet toimittajatkin pohtimaan, olisiko vahvasta henkilöbrändistä ... -
Toimittajien kokemuksia ammatti-identiteetistä sekä ammattiin liittyvästä julkisuudesta ja sen hallinnasta
Sihvonen, Henna (2011)Tässä tutkimuksessa pyrittiin kuvaamaan ja ymmärtämään niitä kokemuksia, joita toimittajilla on ammatti-identiteetistä, ammattiin liittyvästä julkisuudesta ja sen hallinnasta. Tutkimuksessa tarkasteltiin millaisena toimittajat ... -
Maailman nuorimmasta pääministeristä Bile-Sannaksi
Kannasto, Elisa; Reinikainen, Hanna (Valtiotieteellinen yhdistys, 2022)Pääministeri Sanna Marinin ympärillä elokuussa vellonutta mediakohua tulee arvioida osana laajempaa kertomusta poikkeuksellista mediahuomiota nauttineesta pääministeristä. Kertomus Marinista on rakentunut sekä perinteisessä ... -
Millaisia ansaintamalleja henkilöbrändäys mahdollistaa sosiaalisessa mediassa
Manninen, Sofia (2020)Sosiaalinen media on kehittänyt yritysten ansaintamalleja, muuttanut strategioita ja luonut uusia liiketoimintamalleja. Teknologisen kehityksen mahdollistamat, uudet ansaintamallit ovat mielenkiintoisia, koska ne haastavat ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.