Levél Finnországból
Adrienn, K. (2021). Levél Finnországból. Fordítástudomány, 23(2), 151-155. https://doi.org/10.35924/fordtud.23.2.15
Published in
FordítástudományAuthors
Date
2021Copyright
© 2021 ELTE Bölcsészettudományi Kar
Publisher
ELTE Bölcsészettudományi KarISSN Search the Publication Forum
1419-7480Keywords
Original source
https://ojs3.mtak.hu/index.php/fordtud/article/view/7825Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/103543680
Metadata
Show full item recordLicense
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Hungarológia a Távol-Keleten : Korea és Japán
Karizs, Krisztina; Fenyvesi, Kristof; Lahdelma, Tuomo (University of Jyväskylä, 2020)The International Congress of Hungarian Studies takes place every five years to provide an academic forum for scholars worldwide. In 2016, as the opening of the University of Pécs's 650th-anniversary celebrations, the 8th ... -
A kulturális különbségek jelentősége a magyar nyelv tanításában
Karizs, Krisztina (University of Jyväskylä, 2020)Diplomatic and cultural ties between South Korea and Hungary were established more than 25 years ago. In 1988, the Department of Hungarian Studies was created at Hankuk University of Foreign Studies. Since its creation, ... -
Kielenoppija tarvitsee mediaation taitoja ja avaran käsityksen kääntämisestä
Kinnunen, Tuija; Koskinen, Kaisa; Koponen, Maarit (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2021)Pohdimme kirjoituksessamme, mitkä ajatukset kääntämisestä olisivat tärkeitä kieltenopettajille ja kielenoppijoille. Tarkastelemme käännöstieteen näkökulmasta, miksi mediaatio on tärkeä osa eurooppalaista viitekehystä ... -
Teachers as policy agents in multilingual classrooms
Tarnanen, Mirja (University of Edinburgh; Jyväskylän yliopisto; Turun yliopisto; Stockholm University, 2021) -
Ensimmäisen luokan opettajien käsityksiä varhennetun englannin opetuksesta
Saarikettu, Sari; Venäläinen, Noora (2020)Tämän tutkimuksen tarkoitus on selvittää, millaisia käsityksiä ensimmäisen luokan opettajilla on varhennetun englannin opetuksesta. Tavoitteena on kuvata, millaisia toimintatapoja varhennetun kielen opetuksessa käytetään ...