OECD Conference | Disrupted futures: International lessons on how schools can best equip students for their working lives
Vuorinen, R., & Kettunen, J. (2021). OECD Conference | Disrupted futures: International lessons on how schools can best equip students for their working lives. Ajankohtaista elinikäisestä ohjauksesta, 2021(21), 13. https://peda.net/hankkeet/elotori/ajankohtaiskatsaus/nro21/8
Published in
Ajankohtaista elinikäisestä ohjauksestaDate
2021Copyright
© ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2021
Publisher
ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö
Original source
https://peda.net/hankkeet/elotori/ajankohtaiskatsaus/nro21/8Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/103451520
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
International review of the effects of COVID-19 on career guidance policy and practice
Kettunen, Jaana (Euroguidance Network, 2021) -
Yksilölliset ja yhteisölliset tekijät opintojen alkuvaiheen kiinnittymisessä
Porevirta, Laura; Pätynen, Iida (2021)Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää eroja ikäryhmien, koulutustaustojen ja opiskelupaikkakuntien välillä siirtymävaiheen kiinnittymisen suhteen. Tutkimme myös, miten yhteisölliset tekijät, kuten opiskeluympäristö, ... -
”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
Niemeläinen, Tarja (2020)Tutkimuksessa tarkasteltiin vaativan erityisen tuen oppilaiden oppilaanohjausta ja toimintakyvyn merkitystä ohjaukselle perusopetuksen ja toisen asteen nivelvaiheessa. Tutkimuksella tuettiin Vetovoimala -hankkeen (2018-2020) ... -
It takes the Entire University Community to Educate Students in Becoming Academics
Koponen, Eeva; Kinnunen, Johanna; Jääskelä, Päivikki (Libreriauniversitaria.it, 2018)Development of scientific thinking is considered an essential but challenging aim of academic studies. In practice, this challenge becomes evident when students begin preparing their theses. Therefore, proper guidance ... -
"Yhteiskunta muuttuu, meidänkin on muututtava siellä mukana." : ammatillisen koulutuksen opinto-ohjaajien näkemyksiä työelämän muutoksesta ja sen vaikutuksista omaan ohjaustyöhön
Seppänen, Vilma; Varjonen, Vilma (2021)Tämän pro gradu- tutkielmamme tarkoituksena oli selvittää, miten ammatillisen koulutuksen opinto-ohjaajat näkevät työelämän muutoksen ja sen vaikutukset omaan ohjaustyöhön. Lisäksi tarkoituksena oli selvittää, millä tavalla ...