Printti vai digi : lukemisen media ja sen yhteys lukutaidon eri osa-alueisiin
Leino, K., Kulju, P., & Nissinen, K. (2021). Printti vai digi : lukemisen media ja sen yhteys lukutaidon eri osa-alueisiin. In K. Leino, J. Rautopuro, & P. Kulju (Eds.), Lukutaito – tie tulevaisuuteen : PISA 2018 Suomen pääraportti (pp. 45-79). Suomen kasvatustieteellinen seura. Kasvatusalan tutkimuksia, 82. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-7411-16-2
Published in
Kasvatusalan tutkimuksiaDate
2021Copyright
© 2021 Kirjoittajat ja Suomen kasvatustieteellinen seura ry
Publisher
Suomen kasvatustieteellinen seuraParent publication ISBN
978-952-7411-15-5Is part of publication
Lukutaito – tie tulevaisuuteen : PISA 2018 Suomen pääraporttiISSN Search the Publication Forum
1458-1094Keywords
Original source
http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-7411-16-2Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/103459125
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Alakouluikäisten heikkojen lukijoiden lukutaidon, lukumotivaation ja lukemisen minäpystyvyyden tukeminen lukuteatterin keinoin
Junikka, Mirka (2021)Tämän tutkimuksen tehtävänä oli selvittää, kehittääkö kerran viikossa toteutettava lukuteatteri 3.–4.-luokkalaisten heikkojen lukijoiden lukutaitoa, lukumotivaatiota ja lukemisen minäpystyvyyttä verrattuna kontrolliryhmään. ... -
Nuorten media-arki ja lukutaito : PISA 2015
Sirén, Marjo; Leino, Kaisa; Nissinen, Kari (Koulutuksen tutkimuslaitos; Sanomalehtien liitto, 2018) -
Nuotta-valmennukseen osallistuneiden nuorten tyytyväisyys elämän eri osa-alueisiin sekä mielikuvat syrjäytymisestä
Vartia, Hanna (2018)Vartia, H. 2018. Nuotta-valmennukseen osallistuneiden nuorten tyytyväisyys elämän eri osaalueisiin sekä mielikuvat syrjäytymisestä. Liikuntatieteellinen tiedekunta, Jyväskylän yliopisto, Terveyskasvatuksen pro gradu ... -
Ääneen lukemisen ja äänettömän lukemisen yhteydet heikoilla lukijoilla
Heinola, Karoliina (2009)