Toimittajan palsta : editorial
Louhivuori, J. (2012). Toimittajan palsta : editorial. Finnish Journal of Music Education, 14(2), 5-9. https://sites.uniarts.fi/fi/web/fjme/-/vol-14-02-2011/1.5
Published in
Finnish Journal of Music EducationAuthors
Date
2012Copyright
© 2012 Sibelius-akatemia
Publisher
Sibelius-akatemiaISSN Search the Publication Forum
1239-3908Keywords
Original source
https://sites.uniarts.fi/fi/web/fjme/-/vol-14-02-2011/1.5Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/21075296
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
“Kyllä nää on niin mukavia laulaa näitä vanhoja” : varhaisilta elinvuosilta tuttujen laulujen ja yhdessä laulamisen merkitys ikääntyneelle voimavarojen näkökulmasta
Tammela, Annika (Taideyliopisto, 2022) -
Interaction in context : Guest editorial
Cadima, Joana; Pursi, Annukka; Salminen, Jenni (Suomen varhaiskasvatus ry, 2022)The value of children’s daily interactions in early childhood settings is currently unquestionable. Substantial evidence has shown that interactions are the key drivers for child development and well-being. Still, a number ... -
Editorial : Visual mismatch negativity (vMMN) : A unique tool in investigating automatic processing
Astikainen, Piia; Kreegipuu, Kairi; Czigler, István (Frontiers Media SA, 2022) -
Käytettävyyden merkitys kyberturvallisuudessa Suomen kontekstissa
Numminen, Aleksanteri (2020)Kyberturvallisuus on alati kasvava ala, johon liittyy paljon haasteita. Se on uu-si ala, joka tarvitsee kipeästi uutta tutkimusta. Uuden tutkimuksen avulla voidaan luoda entistäkin turvallisempia järjestelmiä. Näiden uusien ... -
Äänessä sielu soi : terveen äänenkäytön opetus alakoulun musiikinopetuksessa
Pyykkönen, Meritta (2020)Tutkielmassani tarkastelen terveen äänenkäytön tilaa alakoulun musiikinopetuksessa. Vaikka laulaminen on edelleen vahva osa suomalaista musiikkikasvatusperinnettä, on terveen äänenkäytön opetus hiljalleen jäänyt opetussu ...