Unelmieni päivä -sanasto kehityksellisestä näkökulmasta
Pajunen, A., & Honko, M. (2021). Unelmieni päivä -sanasto kehityksellisestä näkökulmasta. In A. Pajunen, & M. Honko (Eds.), Suomen kielen hallinta ja sen kehitys : peruskoululaiset ja nuoret aikuiset (pp. 61-107). Suomalaisen Kirjallisuuden Seura. Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran toimituksia, 1472. https://oa.finlit.fi/site/books/e/10.21435/skst.1472/
Julkaistu sarjassa
Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran toimituksiaPäivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2021 Anneli Pajunen, Mari Honko ja SKS
Julkaisija
Suomalaisen Kirjallisuuden SeuraEmojulkaisun ISBN
978-951-858-407-3Kuuluu julkaisuun
Suomen kielen hallinta ja sen kehitys : peruskoululaiset ja nuoret aikuisetISSN Hae Julkaisufoorumista
0355-1768Asiasanat
Alkuperäislähde
https://oa.finlit.fi/site/books/e/10.21435/skst.1472/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/101793756
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Myöhempi kielenkehitys : sanatiedosta rakenne- ja tekstitietoon
Pajunen, Anneli; Honko, Mari (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2021) -
Referentiaaliset määräiset ilmaukset ja niiden suhde kertomusrakenteeseen alakouluiässä
Kouvo, Anna-Kaisa; Honko, Mari; Pajunen, Anneli (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2021) -
Kirjoittamisen tarkkuuden kehittyminen ja yhteys kirjoittajan kokonaiskielitaitoon alakouluiässä
Honko, Mari (Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 2021) -
Kirjojen lukeminen tukee luetun ymmärtämisen kehitystä
Torppa, Minna; Nurminen, Tiia; Niemi, Pekka; Vasalampi, Kati; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Tolvanen, Asko; Poikkeus, Anna-Maija (Niilo Mäki Instituutti, 2021)Tässä artikkelissa esittelemme keskeiset havainnot tutkimuksesta (Torppa ym., 2020), jossa tarkasteltiin vapaa-ajan lukemisen ja lukutaidon kehityksen suhdetta. Kysyimme, ennustaako lukutaito lukemisen määrää vai ennustaako ... -
Developmental profiles of reading fluency and reading comprehension from grades 1 to 9 and their early identification
Psyridou, Maria; Tolvanen, Asko; de Jong, Peter F.; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Poikkeus, Anna-Maija; Torppa, Minna (American Psychological Association (APA), 2021)This study examined developmental profiles of reading fluency and reading comprehension in Grades 1 to 9 (ages 7 to 15) in a large Finnish sample (N = 2,518). In addition, early predictors of the profiles were analyzed ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.