Toimiva opetusohjelma peukalon imemisen lopettamiseksi koululuokassa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
A systematic review and meta-analysis of the benefits of school-based, peer-led interventions for leaders
Wade, Levi; Leahy, Angus A.; Babic, Mark J.; Beauchamp, Mark R.; Smith, Jordan J.; Kennedy, Sarah G.; Boyer, James; Nathan, Nicole; Robinson, Katie; Lubans, David R. (Nature Publishing Group, 2022)The aim of our systematic review and meta-analysis was to quantitatively synthesise the effects of school-based peer-led interventions on leaders’ academic, psychosocial, behavioural, and physical outcomes. Eligible studies ... -
Effectiveness of Intervention Strategies to Increase Adolescents’ Physical Activity and Reduce Sedentary Time in Secondary School Settings, Including Factors Related to Implementation : A Systematic Review and Meta-Analysis
Contardo Ayala, Ana María; Parker, Kate; Mazzoli, Emiliano; Lander, Natalie; Ridgers, Nicola D.; Timperio, Anna; Lubans, David R.; Abbott, Gavin; Koorts, Harriet; Salmon, Jo (Springer, 2024)Background Globally, just one in five adolescents meet physical activity guidelines and three-quarters of the school day is spent sitting. It is unclear which types of school-based interventions strategies increase physical ... -
Terapeuttisen harjoittelun vaikuttavuus kävelyyn ICF:n suorituskyvyn ja -tason alueilla MS-tautia sairastavilla : järjestelmällinen kirjallisuuskatsaus ja meta-analyysi
Köngäs, Riikka (2019)MS-taudissa kävelyn ja tasapainon vaikeudet koetaan rajoitteeksi, erityisesti arjen osallistumiseen liittyvissä toiminnoissa. Aiemmissa katsauksissa terapeuttisen harjoittelun on todettu olevan vaikuttavaa MS-tautia ... -
Monitasoinen ja monialainen toimijuus : Euroopan unioni ja suomalainen korkeakoulupolitiikka
Ala-Vähälä, Timo; Juusola, Henna; Moisio, Johanna; Saarinen, Taina (Sigillum, 2021) -
Moniulotteinen, monitasoinen arviointi
Härmälä, Marita; Hildén, Raili (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2012)