dc.contributor.author | Tang, Xin | |
dc.date.accessioned | 2021-10-26T11:55:36Z | |
dc.date.available | 2021-10-26T11:55:36Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Tang, X. (2018). Opetuskäytänteet ja niiden yhteys lukutaidon kehitykseen ensimmäisinä kouluvuosina. <i>Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin</i>, <i>28</i>(3), 5-10. <a href="https://bulletin.nmi.fi/2020/06/08/opetuskaytanteet-ja-niiden-yhteys-lukutaidon-kehitykseen-ensimmaisina-kouluvuosina-2/" target="_blank">https://bulletin.nmi.fi/2020/06/08/opetuskaytanteet-ja-niiden-yhteys-lukutaidon-kehitykseen-ensimmaisina-kouluvuosina-2/</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_28878604 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/78388 | |
dc.description.abstract | Xin Tangin psykologian väitöskirja ”Teaching Practices in Early Primary School: Dimensions, Patterns and Consequences” tarkastettiin Jyväskylän yliopiston kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunnassa 13. joulukuuta 2017. Vastaväittäjänä toimi apulaisprofessori Antje von Suchodoletz (New York University Abu Dhabi) ja kustoksena professori Marja-Kristiina Lerkkanen (Jyväskylän yliopisto). | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Niilo Mäki Instituutti | |
dc.relation.ispartofseries | Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin | |
dc.relation.uri | https://bulletin.nmi.fi/2020/06/08/opetuskaytanteet-ja-niiden-yhteys-lukutaidon-kehitykseen-ensimmaisina-kouluvuosina-2/ | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | reading skills | |
dc.subject.other | primary school | |
dc.title | Opetuskäytänteet ja niiden yhteys lukutaidon kehitykseen ensimmäisinä kouluvuosina | |
dc.type | journal article | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202110265418 | |
dc.contributor.laitos | Psykologian laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Psychology | en |
dc.contributor.oppiaine | Psykologia | fi |
dc.contributor.oppiaine | Psychology | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalItem | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.format.pagerange | 5-10 | |
dc.relation.issn | 2342-9046 | |
dc.relation.numberinseries | 3 | |
dc.relation.volume | 28 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © 2018 Niilo Mäki -säätiö | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | article | |
dc.subject.yso | opettaja-oppilassuhde | |
dc.subject.yso | alakoulu | |
dc.subject.yso | lukutaito | |
dc.subject.yso | lapsilähtöisyys | |
dc.subject.yso | luokkatyöskentely | |
dc.subject.yso | opetusmenetelmät | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p25973 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p568 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p988 | |
dc.rights.url | http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en | |
dc.type.okm | B1 | |