Yhdeksäsluokkalaisten itsearviointitaidot kirjoittamisessa
Kauppinen, M., & Hellgren, J. (2020). Yhdeksäsluokkalaisten itsearviointitaidot kirjoittamisessa. In J. Hellgren, & M. Kauppinen (Eds.), Kirjoitan, siis ajattelen : näkökulmia kirjoittamisen opetukseen (pp. 45-58). Kansallinen koulutuksen arviointikeskus. Artikkelikokoelma / Kansallinen koulutuksen arviointikeskus, 2:2020. https://karvi.fi/publication/kirjoitan-siis-ajattelen-nakokulmia-kirjoittamisen-opetukseen/
Julkaistu sarjassa
Artikkelikokoelma / Kansallinen koulutuksen arviointikeskusPäivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© Kansallinen koulutuksen arviointikeskus/
Nationella centret för utbildningsutvärdering
Julkaisija
Kansallinen koulutuksen arviointikeskusEmojulkaisun ISBN
978-952-206-615-2Kuuluu julkaisuun
Kirjoitan, siis ajattelen : näkökulmia kirjoittamisen opetukseenISSN Hae Julkaisufoorumista
2669-8064
Alkuperäislähde
https://karvi.fi/publication/kirjoitan-siis-ajattelen-nakokulmia-kirjoittamisen-opetukseen/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47593883
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Mun tarina : lavarunous äidinkielen, kirjallisuuden ja kielen opetuksessa : yhden rohkean hankkeen kuvaus
Nurmi, Aura; Kauppinen, Merja; Kontkanen, Riina; Kuusi, Juho; Raimi, Johanna (Lukukeskus, 2020) -
"en ole hyvä kirjoittaja mutta osaan kirjoittaa ihan hyvin" : kirjoittamiseen liittyvät tunnekokemukset perusopetuksen päättävillä oppilailla
Kollanen, Soile; Kauppinen, Merja (Kansallinen koulutuksen arviointikeskus, 2020) -
Onko terveyteen liittyvä tieto yhdenvertaisesti nuorten saatavilla? : WHO-koululaistutkimuksen yhdeksäsluokkalaisten terveyden lukutaidon tuloksia vuosilta 2014, 2018 ja 2022
Paakkari, Leena; Kulmala, Markus; Manu, Mari; Ruotsalainen, Jenni; Salminen, Jenni; Paakkari, Olli; Torppa, Minna (Niilo Mäki Instituutti, 2023)Tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella, onko terveyteen liittyvä tieto yhdenvertaisesti nuorten saavutettavissa. Tätä arvioitiin terveyden lukutaidon näkökulmasta itse arvioituna, koettuna osaamisena eli taitona etsiä ... -
Lukiolaisten kirjoittajaidentiteetit ja itsen ymmärtämisen prosessi : reflektiivinen kirjoittaminen lukion äidinkielen ja kirjallisuuden opetuksessa
Erra, Satu (Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry., 2020)Pohdin artikkelissani reflektiivistä kirjoittamista lukion äidinkielen ja kirjallisuuden opetuksessa: tarkastelen, miten reflektio näkyy lukio-laisten omaa kirjoittamista pohtivissa teksteissä. Liitän reflektion ... -
Tytöt ja pojat kirjoittajina : yhdeksäsluokkalaisten näkemyksiä
Kylä-Utsuri-Ripatti, Pauliina (2011)Tämän tutkimuksen päätavoitteena on selvittää yhdeksäsluokkalaisten tyttöjen ja poikien näkemyksiä sukupuolen vaikutuksesta kirjoitelmiin. Oppilaiden näkökulmaa on tähän mennessä tutkittu vain vähän, ja kirjoittamisen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.