Hur argumenterar niondeklassarna?
Aalto, I., & Hellgren, J. (2020). Hur argumenterar niondeklassarna? . In J. Hellgren, & M. Kauppinen (Eds.), Kirjoitan, siis ajattelen : näkökulmia kirjoittamisen opetukseen (pp. 29-43). Kansallinen koulutuksen arviointikeskus. Artikkelikokoelma / Kansallinen koulutuksen arviointikeskus, 2:2020. https://karvi.fi/app/uploads/2020/09/KARVI_Artikkelikokoelma_2_2020.pdf
Julkaistu sarjassa
Artikkelikokoelma / Kansallinen koulutuksen arviointikeskusPäivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© 2020 Kansallinen koulutuksen arviointikeskus
Julkaisija
Kansallinen koulutuksen arviointikeskusEmojulkaisun ISBN
978-952-206-615-2Kuuluu julkaisuun
Kirjoitan, siis ajattelen : näkökulmia kirjoittamisen opetukseenISSN Hae Julkaisufoorumista
2669-8064Asiasanat
Alkuperäislähde
https://karvi.fi/app/uploads/2020/09/KARVI_Artikkelikokoelma_2_2020.pdfJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/101555427
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yhdeksäsluokkalaiset ottavat kantaa luonnonsuojeluun ja ympäristön tilaan
Aalto, Inka (Kansallinen koulutuksen arviointikeskus, 2020) -
Väite ja perustelu 9.-luokkalaisten mielipidekirjoituksissa
Räty, Anna (2001) -
The Finnish success in Pisa - and some reasons behind it : Pisa 2000
Välijärvi, Jouni (University of Jyväskylä, Institute for Educational Research, 2002) -
"Olen sitä mieltä, että ..." : lukiolaisten yleisönosastotekstien rakenne ja argumentointi
Mikkonen, Inka (Jyväskylän yliopisto, 2010)This thesis examines the structure and argumentation of letters to the editor written by Finnish upper secondary school students. The research material includes 89 texts and the objective of the study is to determine the ... -
The Finnish success in Pisa - and some reasons behind it : 2 Pisa 2003
Välijärvi, Jouni; Kupari, Pekka; Linnakylä, Pirjo; Reinikainen, Pasi; Sulkunen, Sari; Törnroos, Jukka; Arffman, Inga (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2007)The success of Finnish students in PISA has been a great joy but at the same time a somewhat puzzling experience to all those responsible for and making decisions about education in Finland. At a single stroke, PISA has ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.