Oppilaiden asennoituminen lisä- ja komplementtiopetukseen Kangasalan lukion ensimmäisellä ja toisella luokalla lukuvuonna 1975-1976
Authors
Date
1977Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Lukion ensimmäisellä ja toisella luokalla olevien oppilaiden moraaliajattelu Kohlbergin teorian pohjalta arvioituna
Löppönen, Raija; Kinnunen, Ulla (1983) -
Ensimmäisellä luokalla mitatun nopean sarjallisen nimeämisen yhteys matematiikan sanallisiin tehtäviin toisella ja kolmannella luokalla
Laiti, Aliisa; Järvinen, Viivi (2020)Matematiikan sanallinen tehtävä on tehtävätyyppi, jonka ratkaisu vaatii numeeristen taitojen lisäksi kielellisiä ja kognitiivisia valmiuksia. Nopea sarjallinen nimeäminen (RAN, Rapid Automatized Naming) tarkoittaa kykyä ... -
Nopean sarjallisen nimeämisen, työmuistin, fonologisen tietoisuuden ja lukujonotaitojen yhteys lukusujuvuuteen ensimmäisellä ja toisella luokalla
Jokinen, Mia-Maria; Purje, Laura (2017)Tutkimuksemme tarkoituksena oli tarkastella lukusujuvuutta ensimmäisellä ja toisella luokalla ja selvittää, miten sen oletetut kognitiiviset taustataidot (nopea sarjallinen nimeäminen, fonologinen tietoisuus, kielellinen ... -
Ryhmätyöskentely lukio-opetuksessa sekä lukion lukuaineiden opettajien ja 1. ja 2. luokan oppilaiden asennoituminen ryhmätyöhön
Kirjavainen, Eeva-Kaisa (1976)