Englannin kielen pakollisessa ylioppilaskokeessa menestymiseen liittyvistä tekijöistä : oppilaiden kotitaustan, kouluympäristön erojen, englannin kieleen liittyvien harrastusten ja motivaation sekä käytettyjen didaktisten keinojen yhteydestä englannin kielen pakollisessa ylioppilaskokeessa menestymiseen
Authors
Date
1987Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Onko urheilijan ajattelutavalla merkitystä menestymiseen ja motivaatioon? : valmentajien näkemyksiä urheilussa menestymiseen vaikuttavista tekijöistä
Viklund, Netta (2024)The purpose of this master's thesis has been to investigate coaches' perspectives on factors influencing athletes' success. The aim was to explore coaches' views, particularly on the significance of mindset in sports success ... -
Motivoiva minuus : tutkielma moraalisen motivaation yhteydestä identiteettiin
Ristilä, Valtteri (2012)Tutkimuksessa tarkastellaan Richard Joycen moraalin evolutiiviseen alkuperään perustuvan moraaliskeptisistisen teorian, projektivismin, ja Charles Taylorin identiteettiä koskevan ajattelun mahdollisuutta tulla sovitetuksi ... -
Luokanopettajien ja kuudennen luokan oppilaiden käsityksiä englannin suullisesta kielitaidosta
Liukkonen, Niina (2019)Perusopetuksessa alakoulun puolella englantia saattaa opettaa luokanopettaja, jolla ei ole aineenopettajan pätevyyttä englannin kielessä. Onkin tärkeää kartoittaa luokanopettajien käsityksiä yhdestä kielitaidon osa-alueesta, ... -
Vaihto-oppilaiden kielen oppiminen vieraassa kulttuurissa
Saarikalle, Hellevi (2001)