Englannin kielen pakollisessa ylioppilaskokeessa menestymiseen liittyvistä tekijöistä : oppilaiden kotitaustan, kouluympäristön erojen, englannin kieleen liittyvien harrastusten ja motivaation sekä käytettyjen didaktisten keinojen yhteydestä englannin kielen pakollisessa ylioppilaskokeessa menestymiseen
Tekijät
Päivämäärä
1987Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Motivoiva minuus : tutkielma moraalisen motivaation yhteydestä identiteettiin
Ristilä, Valtteri (2012)Tutkimuksessa tarkastellaan Richard Joycen moraalin evolutiiviseen alkuperään perustuvan moraaliskeptisistisen teorian, projektivismin, ja Charles Taylorin identiteettiä koskevan ajattelun mahdollisuutta tulla sovitetuksi ... -
Mikä huolestuttaa, mikä motivoi? : johtotehtäviin liittyvien huolenaiheiden ja motivaation yhteys mies- ja naisjohtajilla
Elomäki, Aino; Niemi, Lotta (2018)Tässä tutkimuksessa tutkittiin suomalaisten johtajien johtotehtäviin liittyviä huolenaiheita ja johtamisen motivaatiota sekä niiden keskinäistä yhteyttä mies- ja naisjohtajilla. Johtotehtäviin liittyvät huolenaiheet jaettiin ... -
Korkeakouluopiskelijoiden opiskeluun liittyvien myönteisten ja kielteisten tunteiden sekä sisäisen ja ulkoisen motivaation päivittäinen dynamiikka
Mäkinen, Maria (2010)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia ensimmäisen vuoden korkeakouluopiskelijoiden sisäisen ja ulkoisen motivaation sekä myönteisten ja kielteisten opiskeluun liittyvien tunteiden dynamiikkaa päivittäisellä tasolla. ... -
Luokanopettajien ja kuudennen luokan oppilaiden käsityksiä englannin suullisesta kielitaidosta
Liukkonen, Niina (2019)Perusopetuksessa alakoulun puolella englantia saattaa opettaa luokanopettaja, jolla ei ole aineenopettajan pätevyyttä englannin kielessä. Onkin tärkeää kartoittaa luokanopettajien käsityksiä yhdestä kielitaidon osa-alueesta, ... -
Vaihto-oppilaiden kielen oppiminen vieraassa kulttuurissa
Saarikalle, Hellevi (2001)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.