(Introduction to) Cybertext Narratology
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Rajan tiloja : luonnollisuus, luonnottomuus ja epäluonnottomuus 2000-luvun pohjoismaisissa autofiktioissa
Marttinen, Heta (University of Jyväskylä, 2015) -
Coming up Roses : Gender Ambiguity and the Unnatural in Two Short Stories by Ali Smith
Säntti, Joonas (SQS-lehti, 2022)Artikkeli käsittelee kahta skotlantilaisen nykykirjailija Ali Smithin novellia. Ehdotan lyhyiden proosatekstien lähilukua mahdollisina esimerkkeinä sukupuolittamattomista henkilökertojista. Yhdistelen queeriä ja epäluonnollista ... -
Linguistic representation of ethnicities in Assassin's Creed: Black Flag
Kulcsár, Lili (2018)Tässä tutkimuksessa analysoidaan Assassin’s Creed: Black Flagia, suosittua historiallista seikkailuvideopelia (Ubisoft, 2013). Peli kertoo monisyisen tarinan, joka antaa pelaajille mahdollisuuden olla vuorovaikutuksessa ... -
Story beats in videogames as value-driven choice-based unit operations
Mochocki, Michał; Koskimaa, Raine (Adam Mickiewicz University Poznan, 2021)We present a framework of story beats, defined as microunits of dramatic action, as a tool for the ludonarrative analysis of videogames. First, we explain the Goal - Action - Reaction - Outcome model of the story beat. ... -
“But the bizarre things won” : queer materialities and descriptions in Denton Welch’s In Youth is Pleasure
Pitkänen, Heli (2024)Maisterintutkielma keskittyy materiaalisten objektien sekä ihmisten ja esineiden välisen vuorovaikutuksen kuvaukseen brittiläisen kirjailijan Denton Welchin romaanissa In Youth is Pleasure (1945). Welchin romaani on täynnä ...