Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorLeppäniemi, Matti
dc.contributor.authorSalokorpi, Emma
dc.date.accessioned2021-06-04T05:48:11Z
dc.date.available2021-06-04T05:48:11Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/76207
dc.description.abstractNykypäivän sähköisten markkinointiviestintäkanavien moninaisuus voi luoda organisaatioille sekä mahdollisuuksia että haasteita. Asiakkaat kaipaavat laadukasta ja monipuolista sisältöä, mutta samalla vastaanotetun informaation määrä eri kanavissa hankaloittaa kiinnostuksen ylläpitämistä. Myös asiakkaiden kanssa luodut suhteet ja suhteiden ylläpitämisen tavat ovat muuttuneet ja monipuolistuneet digitaalisuuden ja uusien sähköisten kanavien myötä. Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli selvittää, miten opiskelija-asuntosäätiö voi toteuttaa asiakasviestintää monikanavaisesti, ja mitkä ovat monikanavaisen asiakasviestinnän haasteet ja mahdollisuudet. Tutkimus toteutettiin kvalitatiivisena eli laadullisena tutkimuksena, ja tutkimusaineisto kerättiin haastattelemalla neljää opiskelija-asuntosäätiön henkilökunnan jäsentä ja viittä sen asukasta. Tutkimuksen tulosten perusteella voidaan todeta, että eri kanavia on mielekästä hyödyntää eri tarkoituksiin, mutta kanavien tulee olla keskenään integroituja. Opiskelija-asuntosäätiön asiakaskunta huomioon ottaen markkinointiviestinnässä ei voida tukeutua ainoastaan yhteen kanavaan. Viestinnässä ja sen sisällössä on tärkeää huomioida etenkin selkeys ja informatiivisuus.fi
dc.format.extent58
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofi
dc.titleMonikanavaisen asiakasviestinnän haasteet ja mahdollisuudet : case Keski- Suomen opiskelija-asuntosäätiö sr
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202106043434
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaKauppakorkeakoulufi
dc.contributor.tiedekuntaSchool of Business and Economicsen
dc.contributor.laitosTaloustieteetfi
dc.contributor.laitosBusiness and Economicsen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineMarkkinointifi
dc.contributor.oppiaineMarketingen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi20423
dc.subject.ysomarkkinointi
dc.subject.ysomarkkinointiviestintä
dc.subject.ysoasiakkuus
dc.subject.ysoviestintä
dc.subject.ysoasiakkuudenhallinta
dc.subject.ysomonikanavaisuus
dc.subject.ysosähköinen viestintä
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot