Partiojohtajien käsitykset partioliikkeen kasvatustavoitteista. 1-2, Tekstiosa ja liiteosa
Tekijät
Päivämäärä
1978Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The conception of value in community economies
Eskelinen, Teppo (MayFly, 2020) -
Learning Marriage Ideals and Gendered Citizenship in “God-Fearing” Uganda
Alava, Henni; Amito, Janet; Lawrence, Rom (Palgrave Macmillan, 2022)This chapter contributes to understanding the space between religion, gender and citizenship through a focus on teaching and learning about marriage in Ugandan churches. While pastors focused marriage teaching on the primacy ... -
Luokanopettajien käsityksiä oppilaan kouluun kiinnittymisestä ja sen tukemisesta
Himanko, Nina; Honkanen, Jarmo (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata luokanopettajien käsityksiä oppilaan kouluun kiinnittymisestä ja sen tukemisesta. Tutkimuksessa tarkasteltiin sitä, millaisia käsityksiä luokanopettajilla on oppilaan kouluun ... -
"Kun ei tarvitse jännittää, draama on toimivaa ja mukavaa" : luokanopettajien näkemyksiä draamatyötapojen käytöstä alkuopetuksessa
Turpeinen, Tarja (2016)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia näkemyksiä luokanopettajilla on draamakasvatuksen käytöstä peruskoulun 1. ja 2. luokilla sekä miten he itse käyttävät draamatyötapoja opetuksessaan. Tässä tutkielmassa ... -
Opettajien käsityksiä viihdepelaamisen vaikutuksista lapsiin ja nuoriin
Porrassalmi, Arttu-Oskari (2016)Porrassalmi Arttu-Oskari. 2016. Opettajien käsityksiä viihdepelaamisen vaikutuksista lapsiin ja nuoriin. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. 60 sivua. Tutkimuksen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.