Kokkolan ammattikorkeakoulun kehittämiskohteet ja -toimenpiteet opettajien arvioinnin kohteena
Ammattikorkeakoulukokeilujen onnistumisen kannalta opettajat ovat avainasemassa.
He suunnittelevat koulutusohjelmakohtaiset opetussuunnitelmat ja toteuttavat ne. He
suuntaavat omalla toiminnallaan sitä, millainen ammattikorkeakoulusta tulevaisuudessa
muotoutuu. Tässä tutkimuksessa Kokkolan ammattikorkeakoulun opettajat arvioivat
kokeilunsa eri kehittämiskohteita ja -toimenpiteitä keväällä 1994. Tutkimuksen
tarkoituksena on tuoda esiin opettajien näkemykset KAMK:n kehittämisen suunnista,
jotka voisivat auttaa tulevien toimintastrategioiden suunnittelussa.
Publisher
Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituuttiISBN
978-951-39-8624-7ISSN Search the Publication Forum
0789-0710Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kokkolan monialaisen ammattikorkeakoulun ensimmäinen kokeiluvuosi opiskelijoiden kokemana ja näkemänä
Heikkilä, Eija-Mari (Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 1994)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tukea Kokkolan ammattikorkeakoulussa tapahtuvaa kehittämistyötä selvittämällä opiskelijoiden subjektiivisia odotuksia, koulutuskokemuksia ja mielikuvia ammattikorkeakoulun ensimmäiseltä ... -
Fysioterapian opettajien kokemuksia asiantuntijuudesta ammattikorkeakoulun työharjoitteluklinikalla
Komssi, Titta (2012)Suomessa fysioterapian koulutusohjelmassa on mahdollista opiskella 15 eri ammattikorkeakoulussa. Näistä yhdeksässä on mahdollista suorittaa fysioterapian työharjoittelu oman koulutusyksikön tiloissa klinikkaharjoitteluna. ... -
Ammattikorkeakoulu ja työelämä : keskipohjalaisen työelämän näkemyksiä Kokkolan ammattikorkeakoulusta
Heikkilä, Eija-Mari (Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 1996)Lukuvuosi 1995-1996 oli Kokkolan ammattikorkeakoulun neljäs kokeiluvuosi. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tukea oppilaitoksessa tehtävää kehittämistyötä tuottamalla tietoa siitä, miten keskipohjalaisissa yrityksissä ... -
Opettajat Kokkolan nuorisoasteen koulutuskokelun kehittäjinä
Heikkilä, Eija-Mari (Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 1995) -
Terveystiedon oppimisen ja osaamisen arvioinnin haasteet : terveystiedon perusopetuksen opettajien kokemuksia arvioinnin haasteista ja haasteisiin yhteydessä olevat tekijät
Kahilainen, Mari (2023)Oppimisen ja osaamisen arvioinnin yhdenvertaisessa toteutumisessa on havaittu olevan puutteita. Lisäksi opettajien on todettu kokevan erilaisia haasteita arvioinnin toteuttamisessa. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, ...