dc.contributor.author | Heikkilä, Eija-Mari | |
dc.date.accessioned | 2021-04-16T07:52:52Z | |
dc.date.available | 2021-04-16T07:52:52Z | |
dc.date.issued | 1994 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-8624-7 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75081 | |
dc.description.abstract | Ammattikorkeakoulukokeilujen onnistumisen kannalta opettajat ovat avainasemassa.
He suunnittelevat koulutusohjelmakohtaiset opetussuunnitelmat ja toteuttavat ne. He
suuntaavat omalla toiminnallaan sitä, millainen ammattikorkeakoulusta tulevaisuudessa
muotoutuu. Tässä tutkimuksessa Kokkolan ammattikorkeakoulun opettajat arvioivat
kokeilunsa eri kehittämiskohteita ja -toimenpiteitä keväällä 1994. Tutkimuksen
tarkoituksena on tuoda esiin opettajien näkemykset KAMK:n kehittämisen suunnista,
jotka voisivat auttaa tulevien toimintastrategioiden suunnittelussa. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti | |
dc.relation.ispartofseries | Chydenius-instituutin tutkimuksia | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | Kokkola | fi |
dc.title | Kokkolan ammattikorkeakoulun kehittämiskohteet ja -toimenpiteet opettajien arvioinnin kohteena | |
dc.type | book | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-8624-7 | |
dc.relation.issn | 0789-0710 | |
dc.relation.numberinseries | 1994:9 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | ammattikorkeakoulut | fi |
dc.subject.yso | opettajat | fi |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.date.digitised | 2021 | |