Show simple item record

dc.contributor.authorHeikkilä, Eija-Mari
dc.date.accessioned2021-04-16T07:52:52Z
dc.date.available2021-04-16T07:52:52Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.isbn978-951-39-8624-7
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75081
dc.description.abstractAmmattikorkeakoulukokeilujen onnistumisen kannalta opettajat ovat avainasemassa. He suunnittelevat koulutusohjelmakohtaiset opetussuunnitelmat ja toteuttavat ne. He suuntaavat omalla toiminnallaan sitä, millainen ammattikorkeakoulusta tulevaisuudessa muotoutuu. Tässä tutkimuksessa Kokkolan ammattikorkeakoulun opettajat arvioivat kokeilunsa eri kehittämiskohteita ja -toimenpiteitä keväällä 1994. Tutkimuksen tarkoituksena on tuoda esiin opettajien näkemykset KAMK:n kehittämisen suunnista, jotka voisivat auttaa tulevien toimintastrategioiden suunnittelussa.fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherJyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti
dc.relation.ispartofseriesChydenius-instituutin tutkimuksia
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherKokkolafi
dc.titleKokkolan ammattikorkeakoulun kehittämiskohteet ja -toimenpiteet opettajien arvioinnin kohteena
dc.typebook
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-8624-7
dc.relation.issn0789-0710
dc.relation.numberinseries1994:9
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.subject.ysoammattikorkeakoulutfi
dc.subject.ysoopettajatfi
dc.format.contentfulltext
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
dc.date.digitised2021


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright