Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorHeikkilä, Eija-Mari
dc.date.accessioned2021-04-16T07:52:52Z
dc.date.available2021-04-16T07:52:52Z
dc.date.issued1994fi
dc.identifier.isbn978-951-39-8624-7fi
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/75081
dc.description.abstractAmmattikorkeakoulukokeilujen onnistumisen kannalta opettajat ovat avainasemassa. He suunnittelevat koulutusohjelmakohtaiset opetussuunnitelmat ja toteuttavat ne. He suuntaavat omalla toiminnallaan sitä, millainen ammattikorkeakoulusta tulevaisuudessa muotoutuu. Tässä tutkimuksessa Kokkolan ammattikorkeakoulun opettajat arvioivat kokeilunsa eri kehittämiskohteita ja -toimenpiteitä keväällä 1994. Tutkimuksen tarkoituksena on tuoda esiin opettajien näkemykset KAMK:n kehittämisen suunnista, jotka voisivat auttaa tulevien toimintastrategioiden suunnittelussa.fi
dc.language.isofin
dc.relation.ispartofseriesChydenius-instituutin tutkimuksiafi
dc.subject.otherKokkolafi
dc.titleKokkolan ammattikorkeakoulun kehittämiskohteet ja -toimenpiteet opettajien arvioinnin kohteenafi
dc.typebook
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-8624-7
dc.relation.numberinseries1994:9fi
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysoammattikorkeakoulutfi
dc.subject.ysoopettajatfi
dc.date.digitised2021


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot