6.-luokkalaisten omaehtoiseen liikkumiseen ja liikunnan harrastamiseen ohjaavia tekijöitä
Authors
Date
2021Access restrictions
The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia omaehtoiseen liikkumiseen ja liikunnan
harrastamiseen ohjaavia tekijöitä 6.-luokkalaiset tuovat esille. Lisäksi tutkin millaisia kokemuksia 6.-
luokkalaisilla oli oman liikkumisen ja liikuntaharrastusten muuttumisesta poikkeusaikana keväällä
2020 koulujen, urheiluseurojen ja liikuntapaikkojen ollessa suljettuina.
Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Pro gradu -tutkielmat [29839]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Mikä saa nuoret liikkumaan? : liikuntamotivaation yhteys liikunnan harrastamiseen kuuden Liikkuva koulu -hankkeen koulun 7. ja 8. luokkalaisilla
Rautarae, Anna; Salo, Jenni (2012)Rautarae, Anna & Salo, Jenni. Mikä saa nuoret liikkumaan? Liikuntamotivaation yhteys liikunnan harrastamiseen kuuden Liikkuva koulu -hankkeen koulun 7. ja 8.luokkalaisilla. Liikuntapedagogiikan Pro gradu -tutkielma. ... -
Ohjatun liikunnan harrastaminen ja pysyvyys 3-11-vuotiaana : kolmen vuoden seurantatutkimus
Niemistö, Donna; Laukkanen, Arto; Sääkslahti, Arja (Liikuntatieteellinen seura, 2023)Lapset aloittavat vapaa-ajan ohjatun liikunnan harrastamisen Suomessa jo varhain. Tämän seurantatutkimuksen tarkoituksena oli selvittää lasten osallistumista ohjattuun liikuntaharrastukseen varhaiskasvatusikäisinä vuosina ... -
7. ja 9. luokkalaisten nuorten liikunnan harrastaminen ja sen yhteys koettuun terveyteen
Savander-Niiniketo, Hanna (2004) -
Liikunnan harrastamisen, itsetunnon ja ystävyyssuhteiden välisiä yhteyksiä : 8. - luokkalaisten tyttöjen ystävyyssuhteet
Eloranta, Leena; Korkalainen, Riikka (2013)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää liikunnan harrastamisen, itsetunnon ja ystävyyssuhteiden välisiä yhteyksiä kahdeksasluokkalaisilla tytöillä. Tutkimme tyttöjen ystävyyssuhteiden osalta niiden merkitystä, ystävän kanssa ...