Koulupinnarin muotokuva : mitkä seuraavista - vanhempien kasvatusasenteet, lapsen persoonallisuus, älykkyys, koulumenestys, ystävyyssuhteet ja psykososiaalisen kouluilmaston kokeminen - erottelevat parhaiten koulupinnarit heille valituista kontrollihenkilöistä?
Date
1977Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Vanhempien kausaaliattribuutioiden yhteys lapsen koulumenestykseen
Pölkki, Minna; Sammalo, Sirpa (2000) -
Vanhempien yhtenäiset kasvatusasenteet - voimavara tulevaisuuteen
Järviaho, Riikka (2000) -
Hyljeksityt lapset : mitkä tekijät ennustavat lapsen hyljeksityksi joutumista ja miten se vaikuttaa lapsen koulumenestykseen ja motivaatioon
Olsén, Maiju (2014)Tässä pro -gradu tutkimuksessa tarkasteltiin hyljeksityksi joutuvia lapsia. Hyljeksittyjen ryhmään otettiin mukaan hyljeksityt ja huomiotta jätetyt lapset. Pyrkimyksenä oli selvittää, löytyykö aineistosta pitkäaikaisesti ... -
Kahden 6-vuotiaan lapsen ystävyyssuhteet päiväkodissa
Korhonen, Marja (1999) -
Emotions represented and induced by music : the role of individual differences
Vuoskoski, Jonna (University of Jyväskylä, 2012)