Koulupinnarin muotokuva : mitkä seuraavista - vanhempien kasvatusasenteet, lapsen persoonallisuus, älykkyys, koulumenestys, ystävyyssuhteet ja psykososiaalisen kouluilmaston kokeminen - erottelevat parhaiten koulupinnarit heille valituista kontrollihenkilöistä?
Päivämäärä
1977Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Vanhempien kausaaliattribuutioiden yhteys lapsen koulumenestykseen
Pölkki, Minna; Sammalo, Sirpa (2000) -
Vanhempien yhtenäiset kasvatusasenteet - voimavara tulevaisuuteen
Järviaho, Riikka (2000) -
Hyljeksityt lapset : mitkä tekijät ennustavat lapsen hyljeksityksi joutumista ja miten se vaikuttaa lapsen koulumenestykseen ja motivaatioon
Olsén, Maiju (2014)Tässä pro -gradu tutkimuksessa tarkasteltiin hyljeksityksi joutuvia lapsia. Hyljeksittyjen ryhmään otettiin mukaan hyljeksityt ja huomiotta jätetyt lapset. Pyrkimyksenä oli selvittää, löytyykö aineistosta pitkäaikaisesti ... -
Kahden 6-vuotiaan lapsen ystävyyssuhteet päiväkodissa
Korhonen, Marja (1999) -
Emotions represented and induced by music : the role of individual differences
Vuoskoski, Jonna (University of Jyväskylä, 2012)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.