Sähköinen viestintä epätavanomaisena oppimisympäristönä : tutkimus lukiolaisnuorten käsityksistä sähköisen viestinnän merkityksestä heidän elämässään
Päivämäärä
1996Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ulkoistettujen strategisen viestinnän ammattilaisten jäsennyksiä strategisen viestinnän käsitteestä ja omasta ammatti-identiteetistään
Immonen, Sanni (2023)Tämän maisterintutkielman tavoitteena on kuvata ulkoistettuna palveluna asiakkailleen strategista viestintää tekevien viestijöiden jäsennyksiä strategisesta viestinnästä käsitteenä sekä heidän omasta ammatti-identiteetistään. ... -
Viestintäjohtajien näkemyksiä viestinnän merkityksestä suomalaisten virastojen strategiaprosessissa
Tiihonen, Anna (2014)Viestinnän strategista roolia organisaatioiden toiminnassa on tutkittu laajalti. Suomalaisten julkisorganisaatioiden osalta aihe ei ole kuitenkaan saanut paljoa huomiota. Tässä pro gradu-tutkimuksessa tarkastellaan Suomen ... -
Johtamisen erikoisammattitutkinto (JET) esimiehen ammatillisen identiteetin tukijana : lähiesimiesten kokemuksia Johtamisen erikoisammattitutkinnon suorittamisesta ja sen merkityksestä heidän ammatilliseen identiteettiinsä
Kåla, Jenni (2015)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella Johtamisen erikoisammattitutkinnon suorittaneiden esimiesten kokemuksia tutkinnon suorittamisesta sekä sen merkityksestä heidän ammatilliseen identiteettiinsä. Tutkimus ... -
”Meneeks tunteisiin?” : sähköisen palautteen herättämä tunne ja toiminta, oppilaan näkökulmasta
Lappalainen, Pauliina (2024)The purpose of the study was to investigate the emotions experienced by young people in the final year of comprehensive school during lessons, and particularly the kinds of feelings aroused in students by electronically ... -
Lainahöyhenissä : teorioiden ja käsitteiden lainaamisesta viestinnän ja vuorovaikutuksen tutkimuksessa
Siitonen, Marko (Prologos ry, 2023)On syynsä sille, miksi viestintätieteet kirjoitetaan monikossa. Viestintätieteet, ja täten myös vuorovaikutuksen tutkimus, on monialainen, monimenetelmäinen ja moniulotteinen sateenvarjo. Alan tutkimus, opetus ja käytännön ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.