Opettajan puheen vaikeatajuisuuden yhteys oppimistuloksiin
Authors
Date
1972Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kurinpidon ja opettajan auktoriteetin vaikutus oppimistuloksiin 7.luokan biologian laboratoriotyöskentelyssä
Savolainen, Viivi (2017)Auktoriteetti on henkilö, jolla on valtaa muihin nähden. Opettajan auktoriteetin muodoista karismaattista auktoriteettia pidetään kaikkein tärkeimpänä. Auktoriteettinen opettaja voi saada luokan haltuun omalla luontaisella ... -
Homogeenisen ja heterogeenisen ryhmitysmuodon yhteys affektiivisiin oppimistuloksiin peruskoulun yläasteella
Summanen, Eija; Kivistö, Reijo (1980) -
Kestävyyskunnon ja motoristen taitojen yhteydet lasten oppimistuloksiin ja kognitiivisiin taitoihin
Valjus, Kirsi (2015)Viimeaikaiset tutkimukset osoittavat, että fyysisellä aktiivisuudella on yhteyksiä lasten oppimistuloksiin ja kognitiivisiin taitoihin. Tarkkoja mekanismeja näiden yhteyksien taustalla ei kuitenkaan tunneta. Tutkimustulokset ... -
Aikuinen oman oppimisensa ohjaajana : itseohjautuvuus, sen kehittyminen ja yhteys oppimistuloksiin kasvatustieteen avoimen korkeakouluopetuksen monimuotokokeilussa
Koro, Jukka (1993)The purpose of the study was to add to the existing body of knowledge on adults as managers of their own learning. This was done, on one hand, by investigating self-directiveness as a theoretical phenomenon within learning. ... -
Sanallisen arvioinnin sekä kodin ja koulun yhteistyökokeilun vaikutukset oppilaiden oppimistuloksiin = The experiment on verbal school reports and collaboration between home and school and its effects on pupils' learning results
Korpinen, Eira (1982)The project is connected with the development of pupil evaluation. The report describes the effects of the experiment on pupils' learning results: study skills, motivation, self-concept, and achievement in mother tongue ...