Koronan kohtaamat
Kostiainen, E., Ala-Kortesmaa, S., Hyvärinen, M.-L., & Virtanen, I. A. (2020). Koronan kohtaamat. Prologi: puheviestinnän vuosikirja, 16(1), 4-7. https://doi.org/10.33352/prlg.99922
Published in
Prologi: puheviestinnän vuosikirjaDate
2020Copyright
© 2020 kirjoittajat
Publisher
Prologos ryISSN Search the Publication Forum
1795-7613Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47492374
Metadata
Show full item recordCollections
- Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta [2812]
- Prologi [159]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Entrepreneurs’ interpersonal communication competence in networking
Kokkonen, Lotta; Koponen, Jonna (Prologos ry, 2020)Modern international business calls for competencies that enable entrepreneurs to be creative, innovative, effective and capable of networking. Competencies in forming and developing networks are particularly valuable for ... -
Keskustelun, käsitysten ja käytänteiden voima : teknologiavälitteinen vuorovaikutus työyhteisössä
Laitinen, Kaisa (Prologos ry, 2020)Vuonna 2020 vallitseva pandemiatilanne on siirtänyt asiantuntijaorganisaatiot laajalti etätyöhön. Yhteisten fyysisten työtilojen sijaan tavataan digitaalisissa viestintäympäristöissä ja monenlaiset vuorovaikutusteknologiset ... -
Teaching networking: an interpersonal communication competence perspective
Kokkonen, Lotta; Almonkari, Merja (Research-publishing.net, 2015)Modern working life calls for competences that enable people to be creative, innovative and effective. Studies looking at contemporary enterprises and organisations such as businesses and schools have shown that many ... -
Communicating interculturality in the workplace
Lahti, Malgorzata (University of Jyväskylä, 2015) -
The development and management of interpersonal trust in a business network in health, exercise, and wellbeing markets
Hakanen, Mila (University of Jyväskylä, 2017)The aim of this dissertation is to explore the development, management and measurement of interpersonal trust in the context of a business network. More specifically, the focus is building and managing trust in the ...