Leimautuminen erityispedagogiikassa : nimikkeisiin apukoululainen ja tarkkailuluokkalainen liittyvät käsitykset ja niiden vaikutus hypoteettista oppilasta koskeviin havaintoihin
dc.contributor.author | Moberg, Sakari | |
dc.date.accessioned | 2020-12-16T08:46:18Z | |
dc.date.available | 2020-12-16T08:46:18Z | |
dc.date.issued | 1979 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-8487-8 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73243 | |
dc.description.abstract | en | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä Studies in Education, Psychology and Social Research | |
dc.subject | erityiskasvatus | |
dc.subject | erityiskoulut | |
dc.subject | erityisopetus | |
dc.subject | erityispedagogiikka | |
dc.subject | leimautuminen (sosiologia) | |
dc.subject | peruskoulu | |
dc.subject | poikkeavuus | |
dc.subject | sosiaalipsykologia | |
dc.subject | tarkkailuluokat | |
dc.subject | Problem children | |
dc.subject | Stereotype (Psychology) | |
dc.title | Leimautuminen erityispedagogiikassa : nimikkeisiin apukoululainen ja tarkkailuluokkalainen liittyvät käsitykset ja niiden vaikutus hypoteettista oppilasta koskeviin havaintoihin | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-8487-8 | |
dc.date.digitised | 2020 |
Aineistoon kuuluvat tiedostot
Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin
-
Väitöskirjat [3436]