Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorMoberg, Sakari
dc.date.accessioned2020-12-16T08:46:18Z
dc.date.available2020-12-16T08:46:18Z
dc.date.issued1979
dc.identifier.isbn978-951-39-8487-8
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73243
dc.description.abstracten
dc.language.isofin
dc.relation.ispartofseriesJyväskylä Studies in Education, Psychology and Social Research
dc.rightsIn Copyright
dc.subjecterityiskasvatus
dc.subjecterityiskoulut
dc.subjecterityisopetus
dc.subjecterityispedagogiikka
dc.subjectleimautuminen (sosiologia)
dc.subjectperuskoulu
dc.subjectpoikkeavuus
dc.subjectsosiaalipsykologia
dc.subjecttarkkailuluokat
dc.subjectProblem children
dc.subjectStereotype (Psychology)
dc.titleLeimautuminen erityispedagogiikassa : nimikkeisiin apukoululainen ja tarkkailuluokkalainen liittyvät käsitykset ja niiden vaikutus hypoteettista oppilasta koskeviin havaintoihin
dc.typedoctoral thesis
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-8487-8
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Educationen
dc.contributor.tiedekuntaKasvatustieteiden tiedekuntafi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_db06
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.type.publicationdoctoralThesis
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
dc.date.digitised2020


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright