dc.contributor.author | Moberg, Sakari | |
dc.date.accessioned | 2020-12-16T08:46:18Z | |
dc.date.available | 2020-12-16T08:46:18Z | |
dc.date.issued | 1979 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-8487-8 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73243 | |
dc.description.abstract | | en |
dc.language.iso | fin | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä Studies in Education, Psychology and Social Research | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject | erityiskasvatus | |
dc.subject | erityiskoulut | |
dc.subject | erityisopetus | |
dc.subject | erityispedagogiikka | |
dc.subject | leimautuminen (sosiologia) | |
dc.subject | peruskoulu | |
dc.subject | poikkeavuus | |
dc.subject | sosiaalipsykologia | |
dc.subject | tarkkailuluokat | |
dc.subject | Problem children | |
dc.subject | Stereotype (Psychology) | |
dc.title | Leimautuminen erityispedagogiikassa : nimikkeisiin apukoululainen ja tarkkailuluokkalainen liittyvät käsitykset ja niiden vaikutus hypoteettista oppilasta koskeviin havaintoihin | |
dc.type | doctoral thesis | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-8487-8 | |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_db06 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.type.publication | doctoralThesis | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.date.digitised | 2020 | |