Show simple item record

dc.contributor.authorMoberg, Sakari
dc.date.accessioned2020-12-16T08:46:18Z
dc.date.available2020-12-16T08:46:18Z
dc.date.issued1979
dc.identifier.isbn978-951-39-8487-8
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/73243
dc.description.abstracten
dc.language.isofin
dc.relation.ispartofseriesJyväskylä Studies in Education, Psychology and Social Research
dc.rightsIn Copyright
dc.subjecterityiskasvatus
dc.subjecterityiskoulut
dc.subjecterityisopetus
dc.subjecterityispedagogiikka
dc.subjectleimautuminen (sosiologia)
dc.subjectperuskoulu
dc.subjectpoikkeavuus
dc.subjectsosiaalipsykologia
dc.subjecttarkkailuluokat
dc.subjectProblem children
dc.subjectStereotype (Psychology)
dc.titleLeimautuminen erityispedagogiikassa : nimikkeisiin apukoululainen ja tarkkailuluokkalainen liittyvät käsitykset ja niiden vaikutus hypoteettista oppilasta koskeviin havaintoihin
dc.typedoctoral thesis
dc.identifier.urnURN:ISBN:978-951-39-8487-8
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Educationen
dc.contributor.tiedekuntaKasvatustieteiden tiedekuntafi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_db06
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.type.publicationdoctoralThesis
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/
dc.date.digitised2020


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright