Luokkahuoneesta datatehtaaksi
Mertala, P. (2020, 11.11.2020). Luokkahuoneesta datatehtaaksi. Alusta!. https://alusta.uta.fi/2020/11/11/luokkahuoneesta-datatehtaaksi/
Julkaistu sarjassa
Alusta!Tekijät
Päivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja & Tampereen yliopisto, 2020
Julkaisija
Tampereen yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2323-1084
Alkuperäislähde
https://alusta.uta.fi/2020/11/11/luokkahuoneesta-datatehtaaksi/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/47094331
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The Finnish success in Pisa - and some reasons behind it : Pisa 2000
Välijärvi, Jouni (University of Jyväskylä, Institute for Educational Research, 2002) -
Osaaminen kestävällä pohjalla : PISA 2003 Suomessa
Kupari, Pekka; Välijärvi, Jouni; Linnakylä, Pirjo; Reinikainen, Pasi; Brunell, Viking; Leino, Kaisa; Sulkunen, Sari; Törnroos, Jukka; Malin, Antero; Puhakka, Eija (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2005) -
Opetussuunnitelma, oppikirjat ja oppimistulokset : seitsemännen luokan matematiikan osaaminen arvioitavana
Törnroos, Jukka (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
Nuoret osaajat : PISA 2003 -tutkimuksen ensituloksia
Tuntematon tekijä (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
Peruskoulun arvioinnin kehitystyössä ollaan vaikeiden valintojen äärellä
Ketonen, Laura (Jyväskylän yliopisto, 2023)Arvioitavien tavoitteiden määrä on nykyisellään liian suuri, mutta kaikkia vaikeasti arvioitavia taitojakaan ei kannata jättää arvioinnista pois. Perinteinen kouluarviointi ei kannusta yhteistyöhön, luovuuteen tai virheistä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.