Pärjätäänkö me?
Heikkinen, A. (2001). Pärjätäänkö me?. Aikuiskasvatus, 19(2), 2 s. https://doi.org/10.33336/aik.93348
Published in
AikuiskasvatusAuthors
Date
2001Copyright
© Kirjoittaja & Aikuiskasvatus, 2001
Parent publication ISBN
0358-6197Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/25344569
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kansalaisopistoista leikkaaminen on hölmöläisten peiton lyhentämistä
Wallén, Björn; Nuottanen, Jaana; Renman, Roger (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2023)Hallitusohjelmassa kohdennetaan 20,5 miljoonan euron säästöt vapaan sivistystyön oppilaitoksiin. Historiallisen suuri leikkaus astuu voimaan vuoden 2024 alusta lähtien, mikä tietää kansalais- ja työväenopistoille 12,5 ... -
Experience and shared practice : design engineers' learning at work
Collin, Kaija (University of Jyväskylä, 2005)Kaija Collin tarkastelee, miten ja mitä suunnittelu- ja kehitysinsinöörit oppivat työssään. Millaisia käsityksiä suunnittelijoilla on työstään ja siinä oppimisestaan, millainen rooli aikaisemmilla työkokemuksilla on heidän ... -
Towards the essence of adult experiential learning : a reading of the theories of Knowles, Kolb, Mezirow, Revans and Schön
Malinen, Anita (Jyväskylän yliopisto, 2000) -
Professional expertise, integrative thinking, wisdom, and phronesis
Tynjälä, Päivi; Heikkinen, Hannu L. T.; Kallio, Eeva K. (Routledge, 2020)This chapter examines adult thinking from the perspective of professional expertise and phronēsis, that is, practical wisdom. It first describes differences between experts and novices, and presents three conceptualisations ... -
Solidaarisuutta, huolenpitoa vai pääoman kasaamista
Heikkinen, Anja (2002)