Aikuisen lukivaikeuksisen luetun ymmärtämisen ja kirjoittamisen perustaitojen arviointi ja opettaminen
Julkaistu sarjassa
Jyväskylän yliopisto. Erityispedagogiikan laitos. OpetusmateriaaliTekijät
Päivämäärä
1998ISBN
978-951-39-8362-8Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Digitoidut julkaisut [271]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Cloze-testi luetun ymmärtämisen mittarina 3. ja 4.-luokkalaisilla
Mäenpää, Miki; Radwan, Rami (2019)Tutkimuksessa tarkasteltiin, miten kehittämämme cloze-testi mittaa luetun ymmärtämistä 3.- 4. -luokkalaisilla. Tutkimus on osa Niilo Mäki Instituutin ReadDrama-hanketta, jossa tutkitaan lukuteatterin vaikuttavuutta ... -
Tapaustutkimus luetun ymmärtämisen haasteista kolmannen luokan oppilaiden keskuudessa
Haiko, Riikka; Vainio, Anniina (2012)Tässä tapaustutkimuksessa kuvattiin heikon luetun ymmärtämisen taitojen perusteella tunnistettujen neljän kolmannen luokan oppilaan taitoprofiileja kuullun ymmärtämisessä, lukemissujuvuudessa ja sanavarastossa sekä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.