Show simple item record

dc.contributor.authorTynjälä, Päivi
dc.date.accessioned2020-10-15T06:28:56Z
dc.date.available2020-10-15T06:28:56Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationTynjälä, P. (2003). Konstruktivismista realismiin? "Radikaalin konstruktivistin" mietteitä Tapio Puolimatkan kirjan äärellä. <i>Aikuiskasvatus</i>, <i>2003</i>(3). <a href="https://doi.org/10.33336/aik.93497" target="_blank">https://doi.org/10.33336/aik.93497</a>
dc.identifier.otherCONVID_13932226
dc.identifier.otherTUTKAID_10339
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/72182
dc.description.abstract”Näen oppimisen niin monitahoisena, monimutkaisena ja kontekstisidonnaisena ilmiönä, että sen ymmärtämiseen ei mikään teoria, koulukunta tai oppimisnäkemys yksinään riitä, vaan siihen tarvitaan useita näkökulmia”, kirjoittaa Päivi Tynjälä kirjoituksessaan, jossa hän kyseenalaistaa eräitä väittämiä Tapio Puolimatkan teoksessa ”Oppimisen teoria. Konstruktivismista realismiin” (Tammi 2002). Konstruktivismia on aiemmin analysoitu seikkaperäisemmin tässä lehdessä Reijo Miettisen palkitussa artikkelissa ”Konstruktivistinen oppimisnäkemys ja esineellinen toiminta” numerossa 4/2000. – Päivi Tynjälä kyseenalaistaa artikkelissaan eräitä väittämiä Tapio Puolimatkan teoksessa "Oppimisen teoria. Konstruktivismista realismiin"fi
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.relation.ispartofseriesAikuiskasvatus
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherrealismi
dc.titleKonstruktivismista realismiin? "Radikaalin konstruktivistin" mietteitä Tapio Puolimatkan kirjan äärellä
dc.typearticle
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202010146220
dc.contributor.laitosKoulutuksen tutkimuslaitosfi
dc.contributor.laitosFinnish Institute for Educational Researchen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.date.updated2020-10-14T12:15:05Z
dc.description.reviewstatuspeerReviewed
dc.relation.issn0358-6197
dc.relation.numberinseries3
dc.relation.volume-
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Kirjoittaja, 2003
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysokonstruktivismi
dc.subject.ysooppiminen
dc.subject.ysoopetus
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p8498
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2945
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p2630
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
dc.relation.doi10.33336/aik.93497


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright