Flexible learning pathways in higher education : Finland’s country case study for the IIEP-UNESCO SDG4 project in 2018–2021
Moitus, S., Weimer, L., & Välimaa, J. (2020). Flexible learning pathways in higher education : Finland’s country case study for the IIEP-UNESCO SDG4 project in 2018–2021. Kansallinen koulutuksen arviointikeskus. Julkaisut / Kansallinen koulutuksen arviointikeskus, 12:2020. https://karvi.fi/publication/flexible-learning-pathways-in-higher-education/
Julkaistu sarjassa
Julkaisut / Kansallinen koulutuksen arviointikeskusPäivämäärä
2020Tekijänoikeudet
© 2020 Finnish Education Evaluation Centre
Julkaisija
Kansallinen koulutuksen arviointikeskusISBN
978-952-206-608-4ISSN Hae Julkaisufoorumista
2342-4176Asiasanat
Alkuperäislähde
https://karvi.fi/publication/flexible-learning-pathways-in-higher-education/Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/42362288
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"More than just a project" : Supporting Immigrants in Higher Education in Finland : summary of the SIMHE-UniPID pilot
Häkkinen, Marita; Käyhkö, Katinka; Bogdanoff, Minna (The Finnish University Partnership for International Development (UniPID), University of Jyväskylä, 2017) -
"Enemmän kuin pelkkä projekti" : Supporting Immigrants in Higher Education in Finland : SIMHE-UniPID -pilottihankkeen yhteenveto
Häkkinen, Marita; Käyhkö, Katinka; Bogdanoff, Minna (The Finnish University Partenership for International Development (UniPID), University of Jyväskylä, 2017) -
Progression to higher education from VET in Nordic countries : Mixed policies and pathways
Virolainen, Maarit; Tønder, Anna Hagen (Routledge, 2018) -
Educational reflections from Eritrea Learning for All : Eritrea-Finland collaboration project in higher education (2015-2017)
Asfaha, Yonas Mesfun; Belay, Abraham; Eskelä-Haapanen, Sirpa (University of Jyväskylä, 2017) -
Accessibility and participation in Tanzanian higher education from the perspectives of women with disabilities
Matonya, Magreth (University of Jyväskylä, 2016)This study investigated how women with disabilities participate in higher education and what enables them to succeed in their studies. The Social Model of Disability (SMD) guided the study because it emphasises the ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.