Oppikirja arvioinnin etiikasta painottaa yksilön näkökulmaa
Moisio, O.-P. (2008). Oppikirja arvioinnin etiikasta painottaa yksilön näkökulmaa. In Aikuiskasvatus (28, pp. 150-151). kansanvalistusseura. Aikuiskasvatus. https://doi.org/10.33336/aik.93819
Julkaistu sarjassa
AikuiskasvatusTekijät
Päivämäärä
2008Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja, 2008
Kirja-arvostelu teoksesta Hyvä, paha arviointi / Päivi Atjonen. Helsinki, 2007.
Julkaisija
kansanvalistusseuraKuuluu julkaisuun
AikuiskasvatusISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-6197Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/18388328
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Arvioita arvioinnin etiikasta
Moisio, Olli-Pekka (Kansanvalistusseura, 2008) -
E-oppikirjojen käyttö ja merkitys lukion biologian opetuksessa : esimerkkinä verenkiertoelimistön opettaminen
Minkkinen, Lasse (2020)E-oppikirjoilla on suuri potentiaali tuoda pedagogista lisäarvoa biologian opetukseen. E-oppikirjojen tapauksessa pedagoginen lisäarvo tarkoittaisi esimerkiksi kirjaan sisältyviä videoita, mikä mahdollistaa uudenlaisen ... -
Kasvatustieteen etiikasta ja emansipatorisesta tiedosta
Aarnos, Eila (Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti, 2003) -
Kuka näin on väittänyt? : huomioita viittaamisen etiikasta
Rydenfelt, Henrik; Haapanen, Lauri (Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ry, 2024)Vuodenvaihteessa Harvardin yliopiston presidentti erosi tehtävästään plagiointikohun saattelemana. Samaan aikaan Suomessa käytiin tietokirjojen viittauskäytännöistä vilkasta keskustelua, joka johti Journalisti-lehden ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.