Aikuiskasvatus, sosiologia ja arkielämä
Aittola, T. (2008). Aikuiskasvatus, sosiologia ja arkielämä. Aikuiskasvatus, 28(4), 304-308. https://doi.org/10.33336/aik.93847
Published in
AikuiskasvatusAuthors
Date
2008Copyright
© Kirjoittaja, 2008
Publisher
Kansanvalistusseura ja Aikuiskasvatuksen TutkimusseuraISSN Search the Publication Forum
0358-6197Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/18279247
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Arjen talous : talous, tunteet ja yhteiskunta
Jokivuori, Pertti; Ruuskanen, Petri (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
Kansalaisopistoista leikkaaminen on hölmöläisten peiton lyhentämistä
Wallén, Björn; Nuottanen, Jaana; Renman, Roger (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2023)Hallitusohjelmassa kohdennetaan 20,5 miljoonan euron säästöt vapaan sivistystyön oppilaitoksiin. Historiallisen suuri leikkaus astuu voimaan vuoden 2024 alusta lähtien, mikä tietää kansalais- ja työväenopistoille 12,5 ... -
Conceptions of teachership in the professional identity construction of adult educator graduates
Ursin, Jani; Paloniemi, Susanna (Routledge, 2019)The aim of this study was to investigate the conceptions of teachership among graduates (n = 126) from a Finnish higher education study programme called Pedagogical Studies for Adult Educators. The conceptions of teachership ... -
Teacher students’ meaningful learning in widening learning worlds
Aarto-Pesonen, Leena; Piirainen, Arja (Routledge, 2020)This qualitative metasynthesis investigated students’ meaningful learning experiences amid andragogical teacher education programmes. The programmes catered to the specific learning needs of adult students in the context ... -
Ohjaajan vastaaminen opiskelijoiden esittämiin moitteisiin dialogisuuteen pyrkivän aikuiskoulutuksen vuorovaikutustilanteissa
Pakkanen, Marjatta; Niemi, Kreeta; Vehkakoski, Tanja (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2022)Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten dialogisuuteen pyrkivän aikuiskoulutuksen oppimisryhmissä käsitellään opiskelijoiden esittämiä moitteita, jotka kohdistuvat ohjaajan toimintaan tai hänen edustamaansa ...