Heittopussi vai arvostettu kollega? : valtion kohdennetulla erityisavustuksella palkattujen resurssiopettajien tehtävänkuvia ja rooleja lukuvuonna 2014-2015
Authors
Date
2017Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Oppiminen on sallittu" : erityisopettajien kokemuksia työhönsä liittyvistä motivaatiotekijöistä ja haasteista
Maininki, Riitta-Liisa; Ritari, Tuula (2015) -
Schildtin lukion musiikkilinjan opiskelijoiden oppiainekohtainen opiskelumotivaatio lukuvuonna 2014-2015 odotusarvoteorian viitekehyksessä
Jaakkola, Tanjaana (2015)Tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella Schildtin lukion musiikkilinjan opiskelijoiden opiskelumotivaatiota odotusarvo-teorian viitekehyksessä. Oppiainekohtaisia odotuksia ja arvostuksia tarkasteltaessa vertailtiin ... -
Opiskelijasta opettajaksi : opettajan asiantuntijuus ja sen kehittyminen
Joutsela, Tuuli (2013)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia, miten loppuvaiheen opiskelijat sekä yhdestä neljään vuotta työelämässä toimineet opettajat hahmottavat opettajan asiantuntijuutta. Lisäksi haluttiin selvittää, millaisina opettajat ... -
Kollegiaalisen tuen yhteys luokanopettajien kokemaan työn merkityksellisyyteen
Paukkunen, Anu (2023)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, missä määrin kollegiaalinen tuki on yhteydessä luokanopettajien kokemaan työn merkityksellisyyteen. Lisäksi tutkimuksessa tarkasteltiin luokanopettajien työkokemuksen yhteyttä ... -
Yhtenäiskoulua kohti : opettajien ja rehtorien diskursseja koulukulttuurin muutoksesta
Puhakka, Mari; Tarnanen, Mirja; Kostiainen, Emma (Prologos ry, 2021)Tässä artikkelissa tarkastellaan yhtenäiskoulun opettajayhteisön sosiaalista todellisuutta, jota rakennetaan ja ylläpidetään vuorovaikutuksen kautta. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, millaisia konstruktioita tulevan ...