Opetustyön ammattilaiset ja mosaiikin mestarit : työkulttuurit ammattikorkeakouluopettajan toiminnan kontekstina
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in business and economicsTekijät
Päivämäärä
2012Oppiaine
YrittäjyysJulkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-4567-1ISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-1986Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3574]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Multiple benefits but almost as many obstacles : teachers and students' perceptions of the integration English and vocational studies in University of Applied Sciences
Peltola, Marianne (2016)Integraatio on opetusmenetelmä, jossa pyritään häivyttämään eri aineiden välisiä rajoja muodostamalla aineiden välille yhteyksiä. Integroitu opetus voidaan nähdä erityisen hyödyllisenä ammattikorkeakoulujen kontekstissa, ... -
Culture matters : the leader-follower relationship in the Chinese organizational context
Nie, Dan (University of Jyväskylä, 2016)In this dissertation, the dynamics between leader and follower is the focus. This dissertation contributes to knowledge and understanding of the leader-member exchange (LMX) theory in Chinese organizational settings. ... -
Yhtenäiskoulua kohti : opettajien ja rehtorien diskursseja koulukulttuurin muutoksesta
Puhakka, Mari; Tarnanen, Mirja; Kostiainen, Emma (Prologos ry, 2021)Tässä artikkelissa tarkastellaan yhtenäiskoulun opettajayhteisön sosiaalista todellisuutta, jota rakennetaan ja ylläpidetään vuorovaikutuksen kautta. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, millaisia konstruktioita tulevan ... -
Do organizational and job-related factors relate to organizational commitment? : a mixed method study of the associations
Ruokolainen, Mervi (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
Finnish Teachers’ Perspectives on Caring and Meaningful School Development Work
Hosio, Maarit; Heikonen, Lauri; Kallioniemi, Arto; Ahtiainen, Raisa (MDPI AG, 2023)A variety of new policy requirements set for learning and teaching affect the work in schools. The local context in which a school is located forms the grounds for school-level policy adjustments and development work. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.