Mistä opettajat puhuvat, kun he puhuvat läksyistä : diskurssianalyyttinen tutkimus peruskoulun opettajien Facebook-keskusteluista
Authors
Date
2017Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
© The Author(s)
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Miks aina pitää tulla läksyä"? : luokanopettajien perusteluja kotitehtävien antamiselle
Lundberg, Rinja; Juppo, Henna (2022)Tässä tutkimuksessa tutkittiin luokanopettajien perusteluja sille, miksi he antavat kotitehtäviä. Kansainväliset tutkimukset ovat osoittaneet, että kotitehtävät, etenkään alakouluiässä eivät merkittävästi edistä oppimista, ... -
Läksyjä vai läksyttömyyttä? : luokanopettajien perusteluja kotitehtäville
Piipponen, Emma (2017) -
Niin paljon kuuluu opettajuuteen : diskurssianalyyttinen tutkimus opettajien täydennyskoulutuksen tarpeista mediakeskustelussa
Vainio, Lee (2020)Tässä tutkimuksessa opettajille suunnattua täydennyskoulutusta lähestytään mediakeskustelun kautta. Kiinnostavaa on, mihin opettajan kelpoisuuden katsotaan riittävän, mutta myös se, millaista täydennyskoulutusta nykypäivän ... -
Higher education teachers’ descriptions of their own learning : a quantitative perspective
Töytäri, Aija; Tynjälä, Päivi; Piirainen, Arja; Ilves, Vesa (Routledge; Higher Education Research & Development Society of Australasia, 2017)In this large-scale study, higher education teachers’ (n = 1028) descriptions of their own learning are examined with quantitative analyses. The study follows up an earlier qualitative study that, using a phenomenographic ... -
Oppilaiden ja opettajien näkemyksiä koulun verkostoista
Lahtela, Iida (2016)Lahtela, Iida. 2016. Oppilaiden ja opettajien näkemyksiä koulun verkostoista. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulu-tuslaitos. 95 sivua. Tässä tutkimuksessa selvitetään oppilaiden ja ...