Sadutuksen merkitys oppimiskokemuksena
Tekijät
Päivämäärä
2015Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
© The Author(s)
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Simulaatiosuoritteessa esiintyvät vaiheet ja niiden merkitys oppimisprosessissa
Kauppila, Katariina (2022)Teknologian ja ohjelmistojen kehittymisen myötä simulaatioita hyödynnetään yhä enemmän eri aloilla, mutta ymmärrys simulaatiosuoritteessa tapahtuvasta oppimisprosessista on edelleen vaillinaista. Tässä tutkimuksessa ... -
Ensiapukurssi aikuisen oppijan myönteisenä oppimiskokemuksena
Sihvo, Minna (2017)Tässä laadullisessa tutkimuksessa tarkastellaan ensiapukurssia aikuisen myönteisenä oppimiskokemuksena. Tavoitteena oli selvittää, millaisista teki-jöistä aikuisen ensiavun oppijan myönteinen oppimiskokemus koostuu yli ... -
Sukelluksia lapsinäkökulmaiseen tutkimukseen ja toimintaan
Karlsson, Liisa; Karimäki, Reeli (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2012)Lasten mukaan ottaminen toiminnan suunnitteluun on monen aikuisen innostuksen lähde. Lasten osallisuus ja toimijuus ovat ajankohtaisia aiheita, joiden sisällöistä. ja käytännön toteuttamistavoista keskustellaan. Toistaiseksi ... -
L’apprentissage de la langue française hors de la classe : qu’est-ce qui motive les étudiants à utiliser le français à la maison ?
Koivisto, Kerttu (2020)Tutkimuksen tavoitteena on selvittää ovatko ranskaa opiskelevat opiskelijat motivoituneita käyttämään opiskelemaansa kieltä vapaa-ajallaan. Kielen oppimisessa oma-aloitteinen kielen harjoittelu on keskeisessä roolissa. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.